tisdag 14 april 2009

Nya tröjan klar!

Åh jag tror minsann jag är kär i våren! Inte sådär kär att jag
vill kasta mig över den och pussa den överallt men ändå krama om
den ordentligt och viska fina ord i dess öra. Jo så är det.

Idag har jag bla varit på skivbolaget och avhandlat viktiga saker
såsom andrasingel och video igen. Ni får gärna komma med tips på
andrasingel för det är minsann jobbigare än någonsin! Jag vet
varken ut eller in eller över eller under. Snyft.

Sen har jag varit i studion och pillat på saker samt insett hur svårt
det kommer bli att leva på 30€ tills på fredag. Men det ska nog
gå. Jag borde växla dem. Kanske kan Forex ge mig en sympati-
växelkurs. ;)

Nå nu ska jag iväg på ett sent möte.

Vi hörs sen.

Puss o kram

40 kommentarer:

Anonym sa...

Ja våren är underbar! Jag längtar till sommaren då man kan sola och bada och vara ute i skärgården :)

Impossible eller Forever skulle jag vilja ha som singel. Det är två av mina favoriter på skivan :D Jag tror Impossible skulle passa bäst som singel dock, men forever kan ju finnas som andra spår på en singel. Bara ett förslag :)

Tröjan ser as cool ut! Den vill jag verkligen ha!

Massa kramar
/ alexandra

ejohansson93 sa...

Oj, det var ett sent möte! Men lcyka till då!
Vilka har ni pratat om som andrasinglar då?
Lycka till med dina 30euor också.. kan bli lite tajt... Åh hjälp! Jag vet inte hur man gör ett euor-tecken på tangentbordet! Gaaah! Jag som trodde jag kunde det! Nej, det här var inte kul.
Nu går jag och lägger mig!
Godnatt!

Du är bäst! Tack för att du finns! =) <3

samilla sa...

andra singel:rewind??
tycker synd om dig:( folk bara "rånar o rånar"

btw COMMUNITYT?? hehe

KRAAAMAAR!!!!>3333

Monalisa75 sa...

Hejsötnos....30 eur! stackarsk, men du klarar dig...du kommer efter dessa dagar kommer du att känna med dem som lever under existensminimum.....det är hemskt, men de finns! inte bara i andra länderockså i Sverige!

jag diggar one more minute.... det skulle toppa om den släpps som singel i promise.....love ya

Greg sa...

I hope the next single is "Forever"!

monchichi72 sa...

rewind för att det är sommar snart o den är en riktigt underbar sommarlåt :)

home för att den är så himla bra

one more minute för att den är
jätte,jättefin

oj förlåt,jag kanske skulle föreslagit 1 låt bara,det här var ju inte mycket hjälp...

men väljer jag 1 nu blir det rewind
one more minute kan komma som singel nr 3

sweet dreams

Pillaan sa...

Jäddrar du, nästa singlen skulle kunna vara vilken låt som hälst, men Forever, one minute more, freak out eller find love Är nog de som skulle passa bäst som "radio låtar". Fast nej alla passar som det nästan! Det är svårt. Mycket svårt! Men bara för att jag är snäll (ha ha) så tycker jag att du ska välja forever! Det har varit min favorit ända ifrån början! Sen blev de Whole new world, fast den känns inte som en låt som spelas på radio av nån mysko anledning? haha. Fast nu för tiden är alla låtar ungefär lika bra, och de e svåra att sluta lyssna på. Jag babblar på som fan men som sagt välj Forever! Haha

Vetdu? Stand by for.. låtlistan ser mycket längre ut än MZW listan! Ändå så e de bara en låt mer? ganska mysko!

Lala, jag bakade nyss muffins, åt en sen orkade jag nte mer. Känns bra onödigt med att ha slitit med dem i en timme ungefär? Jo. Så kan de vara.

Vi ses snart du! De e ju fan Juni snart. Hehe! Dagen efter skolavslutningen! Fasiken de kunde inte vara bättre! jag har ju varit lite små tjuig för att vi slutade på en torsdag så att jag missade musiken på fredan, vi hade säkerligen dock inte haft några lektioner den dagen vilket fall som. Men så behöver vi inte tänka! Men du gjorde mitt liv med att säga att du förmoligen kommer till Halmstad då :) Du gör mej lycklig fan! Du är mycket mycket bäst.

Haha vetu? Jag saknar din riktiga gästbok, för jag skriver aldrig i den nya(?) och så skriver jag av mej i komentarer istället? Mobbat.

Jag anmälde mej dessutom till den där unicef kören. Koommer säkerligen inte komma med ändå, fast de e nog bäst så för jag sjunger lika bra som du visslar! Hoppas du inte lärt dej vissla nu såa tt du tror jag sjunger bra för de gör jag absolut inte! Men vafan. Sjunga e kul :)

Nu har jags äkerligen tagit upp halva ditt komentarsfält. Du kommer inte änd palla läsa så långt att du kommer till nästa kommentar! Förlåt :)

Kram

Lala förlåt men tröjjan e mycket snygg!

metti sa...

Rewind måste ju bli din andra singel.Den tillhör ju sommaren på nåt vis..
Haha..jag tror våren blir alldeles glad av dina kramar och fina ord.

rebecca sa...

ingen tvekan - SATSA PÅ WHOLE NEW WORLD som andrahandssingel :) enligt mig då ;) puss raring<3

Jossa sa...

Hej! Finns många bra låtar men ja har fastnat för whole new world, fins text men ändå poppig.. Riktig krogenlåt ;)
Annars vill ja bara passa på å säga att du är grym... Duktig, snygg, genomtrevlig o ödmjuk o en grym artist/musikalartist...
Du kan komma precis så låmgt du vill komma i livet!!!!
Puss på dig!!!

Elina sa...

hejsan måns:)
jag tkr antingen du ska ta rewind för det är en typiskt sommarlåt;) eller impossible för den är så fin, men om man ska välja en så tkr jag rewind. alla dina låtar är sjukt bra, älskar dom!
puss och kram!:)

Petra från Pampas sa...

Ååååh =P Impossible
Snälla söta rara *lol*
Skulle bli sååååå bra!
(märks det att jag är ballad fan??) ;o) WL is to blame! LOL

Rewind el One Minute More går också bra. Men du vet min favorit!


Jag köpte din skiva i Vasa i går, btw! Gissa om den kommer att gå varm då jag far ner till Åbo senare =P


Puss o Kram Månseli Påmseli!
;o*

Minimånster sa...

30 euro tills på fredag? Två dagar?
Vad lever du på egentligen, oxfilé och champagne varje dag? ;)

Linn sa...

REWIND, nästa singel tycker jag :) Den är sommar, man vill dansa, umgås med vänner, ligga och glassa i solen till den :)
Kan det blir mer perfekt? ;)
Annars tycker jag Home är en bra kandidat.

Nähä ska ta min hemska förkylning med onda öron och vila :/
Massa kramar

Anonym sa...

förstår verkligen att det e svårt. Alla låtar på skivan e verkligen super bra! Det kommer bli bra vilket som.. Puss På Dig

Anonym sa...

Hej Måns!

Rewind är en given 2.a singel och kommer att blir sommarens stora låt alla katagorier.

Singel efter den tycker jag skall bli Impossible. Den blir en perfekt låt till hösten när man skall sitta inne och kura med sin käresta.

Good Luck med 30 Euro! Du får äta Radhus-biff hela veckan lång, så räcker det...hmm bara ett tips!!

Fin tröja, hur köper man den, via din hemsida eller?

Kram och ha en underbar vårdag!
Jag jobbar och satt ute på lunchen och solade. Helt underbart!
Kram och du är SUPER!
Maria

-Malin- sa...

Hmm jadu,det är svårt att bestämma vilken låt som ska bli andra singeln.Antingen tycker jag hold on(som är en utav mina favoriter),rewind(den är ju en sommarlåt vilket passar och det är ju snart det) eller impossible.Men ja som sagt,det är svårt.Du bestämmer ju självklart också.:)
Video,är det till hope & glory...har väntat på den nu ett tag.När kommer communityn?

Lycka till på det sena mötet.;)
Puss o kram /Malin.

sara sa...

Jag tycker Forever eller Hold on skulle passa som andrasingel!

Kramar från Finland

Caroline Pira sa...

Rewind, kanske?
Det finns så många bra låtar på plattan så jag förstår att det inte är lätt att välja! Riktiga superhits! Men jag tänkte att nu är det ju snart sommar och "Rewind" har ju lite sommmarstuk över sig... :)

Wiola P sa...

Hello Mans:) Hmm in Poland is playing now Rewind and achieved here a big success:) I Must tell that I love very song but I adore One Minute More and Rewind of course:)
And what video?

Gyllenblue sa...

Hej vännen!

Jag tycker att "Impossible" skulle bli en perfekt andra singel. Finare låt får man leta efter länge. Sen skulle "Rewind" passa bra också eftersom det nalkas mot sommar så är den väldigt passande den också;)

Det blir bra vilken låt det än blir^^ Ser fram emot nya videos!

Ta hand om dig!
Kramen

Stephanie

Harmony sa...

Rewind för att den är så mysigt somrig, och underbar om du kör live, och annars forever för den min vall bara dansa till OCH vi har ett brutalt bra citat att använda på plakat därifrån! (A)

-elina sa...

Haha, satt just och försökte klura på vilken som skulle passa som andra singel. Det slutade med att jag skrivit upp nio låtar... Haha, det känns som att alla skulle passa bra, precis som du säger! Fast Rewind eller Forever skulle nog kanske passa bäst. Eller jag vet inte. alla är ju lika bra! Det känns dock som att dom två är mest somriga, och det är ju sommar snart!
Jaja, det blir nog bra vad du än bestämmer dig för. =)
Nu ska jag åka och bowla. Kan inte bowla, så jag komemr garanterat att förlora. Haha

Puss, kram och klapp på kinden
/elina

Rebecka sa...

Impossible eller hold on, fast den är kanske redan vald. Hold new worl är även den sjukt bra. Fast det är hela plattan så det är svårt att säga vilken låt!

Julle sa...

Våren är grymt härlig, och åå så snygg tröja!! :)

Z sa...

hm, det beror på... om du ska ha den ända till sommaren, dvs "bara" släppa en ny singel innan sommaren, så tycker jag du borde ta 'rewind', för det är en äkta sommarlåt! :D
Annars är 'Home' bäst på hela skivan, så ta den annars :D :D

elin pelin sa...

det ska nog läsa sig men pengar ska du se. jag tycker att nästa singel ska vara whole new world. det är ju bara så fin. pusselepuss kramelekram elin pelin

Martina sa...

Jag tycker Forever är jätte bra! Fastnade för den första gången jag hörde den. Så den tycker jag! :)
Men sen är de ju som alla andra säger, alla låtarna är super bra! Du kommer säkert välja helt rätt låt till slut.

Har bokat hotell och tåg nu, ska se dig på Rix FM i Stockholm den 15 maj! Ska bli riktigt skoj, får man träffa dig efter? :)

Hoppas allt är bra! Puss på dig.

Carro sa...

Forever måste jag säga för det är en grymt bra låt som man kan göra mycket fint till ;)
Annars är ju såklart Rewind en säker hit. Herregud vad jag längtar till sommaren!
Men du, är det möjligt att du tänker sjunga andrasingeln på rix också? (A)

Annelie sa...

Åh. Jag önskar jag vore våren.
Att få en riktigt stor kram. I wish. (;
Kram

Tess sa...

FREAK OUT FREAK OUT FREAK OUT FREAK OUT FREAK OUT FREAK OUT!

Gud va bra den låten är Måns!

Anonym sa...

Jag tror våren älskar dig tillbaka då den får smeka ditt vackra ansikte med sina varma vindar.

Jessica sa...

Våren gillar man inte!
Pollen kommer hemskt! ;p

Jag tycker Impossible så sjukt bra!! :D

samilla sa...

asså måste bara tillägga att jag o min kompis jossan RÖSTADE 200 GGR. på hope&glory på RIX topp 6! :D <33

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Åhhh vilken snygg tröja.

Jag tycker också om våren för då kommer snart sommaren... =)

Rewind tycker jag är bra, och, men min Mamma tycker Impossible, och vet du, den spelar hon på gitarr för mig nu, och min Pappa tycker Home.

Nu ska jag snart till skolan.

Puss & Kram - Amanda

Anonym sa...

Jag har inte hört alla än, men änsålänge är det helt klart impossible, fastnade för den när jag hörde den <3

Jag <3 våren! :)

Hoppas mötet går bra! :P

Hälsa! :P

Kramar josefin 14år.

Anonym sa...

Hej igen :P
Jag lyssnar på forever just nu!
Man kan ju inte sitta still för sjutton!!!! :D
Jag vill bara ställa mig upp dansa! Haha, diggar igenom hela låten! :P

Love will last forever, you and me together, forever I'm yoooooours!

Haha, vet inte om det var exakt rätt, men ungefär. :P

Så just nu tkr jag nog impossible fortfarande eller forever för det var en sån härlig låt! Men det är tajt mellan dem. Impossible är så fiiin! Men forever är så cool och svängig! :P

It's up to you, but you have my opinion this far! :)

Kramar Josefin.

Danni sa...

Hej Måns! :) Jag tkr du ska göra andrasingel på Rewind eller Freak Out, de är wooonderful! <3
Kram.

msib71 sa...

Hej Måns!

Alla låtarna är så bra så jag vet varken upp eller ner, min favorit är a stranger saved my life tonight, den är såå grym. Men till singel skulle kanske impossile eller Rewind sitta fint.

Många kramar Maria B

vicky sa...

freak out bör helt klart vara andra singel!!! utan att tveka