onsdag 22 april 2009

Förtydligande mjukosttestet 2009.

Jag förstår att det råder kaos i många huvuden dessa dagar.

-hur tänker han?
-vadå smaksanning?
-hur kan smaksanningen vara mvg samtidigt som betyget är 0?

Välformulerade frågor mina vänner, välformulerade frågor.
Sanningen är den att smaksanning helt enkelt handlar om hur väl
produkten och dess smak överensstämmer med det som tuben utlovar.
Står det exempelvis "mjukost med rökt skinka" och osten smakar
slånbär så är smaksanningen IG. Smakar den däremot rökt skinka
får den MVG även om den kanske inte är den godaste juryn ätit.

Så nu hoppas jag att ni förstår varför laxosten fick de betyg den
fick. :)

Kram på er

Måns magistern zelmerlöw

13 kommentarer:

ejohansson93 sa...

Haha, okej. Ja, jo.. Kände att det blev aningen förvirrande ungefär vid laxosten.. ;-)
Tack för förtydligandet. Det var välbehövligt,om jag säger så! :-)

Nu ska jag snart iväg till skolan. Usch.. Nationellt prov i matte nu på morgonen... Matte är inte min starka sida.
Bara så du vet. :)

Hoppa att du fortfarande sover...
Puss o kram!

Gyllenblue sa...

Känns som jag borde ha läst detta inlägget innan jag skrev på det förra xD NU fattar jag!

Tack för förklaringen ^^

Kram på dig!

Stephanie

julle sa...

Nu fattar till och med jag ! :D

-Malin- sa...

Jaha nu förstår jag,tack för förklaringen..var en aning förvirrad där ett tag.:)

Kram

Linn sa...

Aaah! Nu förstår jag ;D
Tror inte man tänkte så mycket på vad ordet smaksanning betydde, utan tittade bara på mvg, vg osv :P

Hur många sorter finns det, flera? :O

Anonym sa...

det är så sexigt när du lägger upp bilder där du inte har tröja...

Anonym sa...

Hallo måns!
Vad rolig du är, så underfundig.
Du har klippt dig, inte sant! ?
Ha det bäst! Kram

Carro Pira :) sa...

Då förstod jag bättre! :D
Jag diggade verkligen det här mjukosttestet! Det var coolt! ;)

Frida :) sa...

Haha! NU fattar jag! :P

<3<3

Johanna sa...

En vacker dag ska jag lära dig att äta riktig mjukost Måns...

PHILADELPHIA!!!! ;)

robbie sa...

Love the Bedtime Stories photo sessions ;) Kisses Mans :)

Anonym sa...

OMG that's incredibly hot!

samilla sa...

ok,ok! :P
hehe,började fundera lite men okej !:D
KRAMAAR!!!