torsdag 16 april 2009

Idag blir det ikeas köttbullar till lunch!!!

Yipee!

20 kommentarer:

ejohansson93 sa...

Haha! Åh! Dom är ju suuupergoda Vad inhandlar du på ikea? =)

Anonym sa...

Jag har aldrig gillat IKEAS köttbullar men det där ser ju gott ut.

Hoppas det smakar :)

Gyllenblue sa...

Ser inte helt fel ut=P

Vad ska du införskaffa på IKEA då Måns?

Nu skiner solen!=D
Kram på dig Månsan!

Stephanie

Pillaan sa...

Nä. Inte köttbullar. Kanelbullar e godare, och hälsovänligare för djuren :)

Julle sa...

Mumsigt :D Hörde på radion att du kommer till Högbo i sommar? :o JIPPIE. Julle är glad! Ses snart, Kramar.

Martina sa...

MÅÅÅÅÅNS, viktigt!
Ska du sjunga och så på Rix FM i Stockholm den 15 maj? & hur dags är du där? Puss på dig

Linn sa...

Ah det är faktiskt riktigt gott på ikea :D husmanskost! :D

Anonym sa...

Jaa! Gottgottgott!

Ska du investera något speciellt på IKEA?

Du kanske kan göra ett blogg-inlägg om vad du har köpt? :P
Det skulle vara roligt att se vad du köper på IKEA. :)

Är du rent av en stammis på IKEA kanske? :)

Vårkramar josefin

monchichi72 sa...

just nu känner jag mig...lite surmulen
nånstans blev nåt galet,var vet inte jag men..
kan ju då slå vad om att det kommer fler datum du är i närheten medans jag har flytt det här landet i sommar..ja,jag vet,lite negativt men det är typ så jag känner mig..
förlåt...

kram ändå

samilla sa...

hehe, visst har IKEA god mat? :)
<333

-Malin- sa...

Mm,ser mumsigt ut.Vart har du köpt/kollat på Ikea då?:)

Kramar

Frida sa...

Helylle :)

Minimånster sa...

Vilket Ikea är var du på?
Jag träffar alltid på kändisar när jag är på Ikea kungens kurva. Förrförra gången var det snygg-erik och förra gången Anna Bok (kändis? hmm)
Men det vore ju en fröjd för ögat att se dig där måste jag säga :)

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Åhhhh köttbullar är min favorit, det har jag tjatat länge på att vi ska äta till middag. Men jag har ätit en chokladboll idag. Det får jag alltid när jag haft gymnastik och så tittar jag på handboll i stora hallen.

Nu ska jag gå och lägga mig, min lillebror sover redan men jag ska sova bredvid han.

Puss & Kram, Amanda

Anonym sa...

Kan nog inte riktigt hålla med dej om det, men du hade väl inte så mycket pengar just nu så då funkar det väl......

Ha de,

Anonym sa...

En liten fråga. Var säljs biljetterna till din turne. Har kollat både Julius och Ticnet och googlat. Dom kanske inte är släppta ännu ?

// Anna

Malin sa...

På ikea i Malaga kostar samma portion 1 euro. syrran käkar dem jämt där nu =P

metti sa...

Det måste smakat mmm:)

Carolin sa...

Åh! Ikea det är aldrig fel:) Men för 30euro, går det??! Förresten, tar det lång tid innan andra kapitlet ur din Mohbok kommer? Jag vill ju veta hur det går, är fortfarande lite chockad över att du började skriva typ direkt när jag skrivit det som ett förslag! Som jag skrev nångång innan föreslår jag "Mötet" som en titel till det första kapitlet.

Adjöken från Skånelandet:)

Annelie sa...

Gott. Fick måånga köttbullar senast jag var där. Blev proppmätt. Men så är det ju prisvärt också.
Kram