fredag 3 april 2009

Fångad av en gråsparv.

Nu sitter jag hemma i köket. Det är najs. Idag blir det casarecce-
pasta med kyckling och gojs. Jo jag skrev gojs.

Idag har jag tagit mitt pick och pack. I kragen. Gått omkring i
vårsolen och spanat i affärer. Inte köpt annat än en röd
klädhängare. Den är fin.

Har ni någonsin tänkt att ni kanske är en del av ett experiment, typ
the truman show? Den tanken slår mig ibland. Framförallt vid
tillfällen när jag går på nybrogatan i vårsolen och nån kommer
springande och ropar "Ariel ultra" för allt vad tygen håller. Då
blir jag fundersam.

Efter några telefonare med diverse tidningar var det dags för
intervju med tidningen chic. Jag började med att ursäkta mig för att
jag glömt bort intervjun för några dagar sedan. Det blev iaf en
väldigt trevlig pratstund och totalt ca 711 förlåt under timmen vi
pratade.

Sen hade jag ett möte och sen ett till ang. sommarturnen. Oj vad bra
det ska bli! Jag ska dansa så svetten lackar och trätofflorna slår i
taket!

Kanske blir ett inlägg senare också men nu börjar maten kallna.

Nu é det bobster på tv tror jag.

Puss o kram o klapp på kinden

Måns pedro

14 kommentarer:

metti sa...

Alltid lika roligt o läsa din blogg:)
Fångad av en gråsparv? haha..hur blir man det?

Anonym sa...

måns seriöst vart är mjukosttestet.. vill hadet nu!!

Harmony sa...

hörrö, nu börjar jag med undra över mjukosttestet här!
såå skönt med våren också, den var välbehövlig.
Du är bäst, men det vet du nog att jag tycker :)

Bjjureeek sa...

haha, det har jag med tänkt på ibland faktiskt. :)
hihi, gud va jag lääängtar till din sommarturné!! <33 MKom till Jönköping. :P<3

julle sa...

Åh vad jag längtar till sommarturnén, ska bli sjukt kul. och bobster var grymt! du är bääääst. Kraaaam

Anonym sa...

Hi Mans!

Your song "REWIND"/"HOPE & GLORY" are in second/third (RADIO ZET, MUZYCZNE RADIO) place in the polish radio charts!

samilla sa...

hehe!, JAG BARA ÄLSKAR DINA BLOGGAR!<3
puss o. kram o klapp på kinden på dig självså mums mums ! xD

ejohansson93 sa...

Haha, kan inte låta bli att dra på munnen när jag läser detta.. Hur var det nu med mjukosttestet förresten? :P Väntar med spänning på din dom! =)

monchichi72 sa...

klapp på kinden o nyp i rumpan...ooops ;)

emelie. sa...

självklart är vi med i ett experiment. "Måns Zelmerlöw - experiment 1337" Det går ut på att du är elit och vi andra... slavar genom att avguda dig.

klapp och kyss <3

Linda sa...

Nähä! Det verkar inte bli något mer inlägg i natt eller...???;-) Du sitter kanske och njuter av mjukost=)

Godnatt min skatt!!!

Kramizar

-Malin- sa...

Låter som en bra dag iaf.Bra att du är ute i den härliga vårsolen,passa på nu.:)
Spännande med sommarturnén,du får berätta mer om den snart.Kom till Örebro!Du var aldrig där sist.

Puss o kram o klapp på kinden på dig med!:) Malin

Gyllenblue sa...

Den tanken har slått mig ett par gånger också=P Eller att man är med i The Matrix och världen man lever i är ett datorprogramm...ja så går det när man ser på för mycket film xD

Är det inte svårt att dansa med trätofflor tro? Men det låter kul i vilket fall så det ser jag fram emot att se! ;)

Kram o klapp på kinden tillbaka!

//Stephanie

Anonym sa...

Du är den snyggaste på jorden! :)
Skulle gärna villa träffa dej!<3