onsdag 22 april 2009

Det står en cykel i vardagsrummet.

Bara så ni vet.

16 kommentarer:

Linda sa...

Ja, det är väl bäst att låsa den och kedja fast den i något som inte går att rubba...så du inte blir av med den oxå;-) Du är BÄST!!!! Kram

Danni sa...

Haha, akta så att ingen tar den också! ;)
kram <3

ejohansson93 sa...

Varför?

Pillaan sa...

En sådan har mammsen, i blå, o den låter som en larv!

Ida-Maria sa...

Maries eller???

Anonym sa...

asså måns du skriver aldrig nåt om marie man vill ju veta lite om vad ni gör och sånt :) :D

Julle sa...

Haha, jasså. Skönt att man kan börja cykla ! :D

Zusanna sa...

öhm, och vad gör den där inne? x)

-Malin- sa...

Jaså du,se där.Bäst att ha den inne så inte tjuvarna tar den,smart tänkt.;)

Kramar

Annelie sa...

Good to know. Really good to know (;
Så där appropå ingenting.
Tack för att vi fick veta detta.
Kram

Frida :) sa...

Jasså!! Det har jag gått och undrat över hela dagen! Har faktiskt inte kunnat koncentrera mig på något annat.
- Står det en cykel i Måns vardagsrum tror ni?
Så tack för att jag äntligen fick reda på det! :p

Måns du är så jävla härlig! <3

Vi får kanske tillbaka skivomslagen på bilden imorgon, så du kan snart få det :)

Puss och kram <3

Anonym sa...

Hej, bli medlem på http://www.gratis5.se/user/register/tobias
en helt ny gratis-sajt! Jättelätt o få poäng eftersom den är nystartad!

Gyllenblue sa...

Haha okej då vet jag det nu ^^
Fin och röd! Är det din mån tro?

Ta hand om dig!

Kramen
Stephanie

Carro sa...

haha, du är rolig du;P btw en sån cykel har jag ;P

Erika sa...

hahahaa okej då vet ja ;)<3

samilla sa...

hehe, but why mums munms?? why??
:D
<333