måndag 20 april 2009

Mjukosttestet 2009!

Nu är det dags! Ni har väntat och väntat och väntat. Legat
sömnlösa i flera nätter på rad, nätter som känts längre än en
hel Let's Dance-säsong!

Men nu är tubarna öppnade, smaklökarna vässade och knäckebrödet
gräddat. Det första testet kommer handla om att betygsätta olika
sorters mjukost och i det andra bedömer vi kvaliteten på olika
märken.

Pga viss tidsbrist kommer jag dela upp det första testet i fyra delar.

För att ge ett rättvist resultat har jag beslutat att kalla in hjälp
utifrån. Någon helt opartisk som egentligen har väldigt väldigt
svårt för mjukost. Vi har valt att kalla henne "tant". ;)

Hoppas att vi under denna vecka kommer kunna bringa klarhet i det som
många kallar "mjukostdjungeln".

Mycket nöje!

Kramar måns mjuk ost

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nu gjorde du mig hungrig. Tack för det xD

samilla sa...

ska bli spännande :D , som man har vääntat !!

Pillaan sa...

Ha, nu har jag fptt förklaringen till varför jag somnar tre timmar efter att jag gått o laggt mej! Självklart var de för testet :)

Danni sa...

Hmm, jag undrar vem tant är... ;D

metti sa...

Äntligen mjukosttest. Nu kan jag sova på nätterna..hehe.

Julle sa...

Äntligen kan det bli sömn på nätterna! :D

-Malin- sa...

Äntligen hihi.Kul óch inte så dum idé.;)

Kramar

Jessi sa...

Måns! Du kommer till Västerås när jag är utomlands :(

Unknown sa...

Fett mobbat att göra recensioner av alla mjukostar i stan.. haha