söndag 20 december 2009

Halmstad - Stad i världen (avsnitt 22 av 22)

43 kommentarer:

Nathalie Malic sa...

Söt du är ^^

Du står i ett badrum o spelar in detta ;) söto!

Vi ses puss och godnatt

Erika sa...

haha "stad i världen - redaktionen" :D

Pernilla sa...

Braa Måns! :D Nu blev jag glad haha.

Ulle sa...

BRA att du inte glömde Laholm! ;) Och tusen tack för en grym föreställning ikväll förresten! Din verision av Et maintenant är så bra att jag dör!

God jul!

Monalisa75 sa...

Bra jobbat Månsan ;)du var kanon bra och gav 132468798546+5 som vanligt och det är din styrka vännen ;)....du har så mycket att ge och man vill bara se mer och mer av dig.... nu saknar jag lite roliga upplevelser under denna turne... det kansk einte fanns någon liten pojke som int ekunde säga felix men något annat hehhe....

jag önskar dig och familjen, flickvännen en underbar jul och ett härligt gått nytt år....

kolla facebook...;)

Marie sa...

Sista avsnittet=( Nåja, kanske återkommer stad-i-världenredaktionen någon gång=) Förresten så önskar jag dig en härlig och GOD JUL!! Hoppas du har lite ledigt under helgerna innan Melodifestivalen drar igång med rep och sånt.
Kram
Marie

MaliN sa...

Tackar Måns för dessa intressanta stad-i-världen-klipp!Och tack så hemskt mkt för den fantastiska julshowen som ni har kämpat med nu under julen,ni har varit så grymt duktiga!:)
Du bloggar väl lite mer innan jul,eller?

Kramar Malin.

Celina sa...

Vilka bra stad i världen klipp! Och "stad i världen redaktionen":P
Hoppas att du bloggar mer under juletiden! :D
God jul! :D

Linn sa...

Haha så bra har alla "Stad i världen" avsnitt varit :D
Du har ju verkligen stenkoll på sveriges städer nu ;)

God jul fina måns :)
//Linnsan

Linda sa...

Ha ha vad cool du e och står i ett badrum och spelar in...;-)
Ha en riktigt GOD JUL världens finaste!!!!

Kramar Linda

Madalena. sa...

Wapidoo, Halmstad!!! :D

samilla sa...

TACK TACK! för alla "stad i världen" har kollat precis varenda en!
HA EN RIKTIGT GOD JUUUL!<33

Josefine sa...

God Jul Måns! <3

elina.johansson sa...

Trist att "Stad-i-världen" -klippen är slut nu, dom har varit roliga! =P

God Jul & Gott Nytt År på dig, Måns. Det är du värd 1000 gånger om <3

monchichi72 sa...

jag önskar dig en underbar jul med denna lilla,vackra sång
ta hand om dina nära o kära och vila upp dig nu innan mellocirkusen o allt drar igång igen

massa kramar som värmer

http://www.youtube.com/watch?v=xaO4pMD4kNU

hARABianka sa...

Christmas is a time of giving hearts filled with love and pride, spreading the word of peace on earth and happiness at yuletide. So a very Merry Christmas and a Happy New Year to all - you, your family and friends.
Best wishes,
Patrycja

sara sa...

god fortsättning... varför skrive rdu inget.. marie uppdaterar hela tiden fast hon inte jobbar... kram

Sanna Jacobsson sa...

JAG ÄLSKAR DIG!!!

Mari sa...

Du er så søøt, Måns!!<3:)

monchichi72 sa...

miss u

Matilda sa...

Gott Nytt år Måns!! :)

julle sa...

GOTT NYTT ÅR MÅNSAN! hoppas du får ett riktigt kanonår. :) massa nyårskramar från julle!

Anonym sa...

ska du uppträda snart nära stockholm? :D

sara sa...

´r det sant. jag vill vara där. skriv var och när snälla du...kram

rebecka sa...

är det slut mellan dig och marie?

bella sa...

så tråkigt att det händer inget på denna sida... var håller du hos måns... hur mår du?

Anonym sa...

Hej! Firade du nyår i Val thorens?

Anonym sa...

Saknar dig i massor Månsan och hoppas att du har det bra där du är och vad du än gör...... besos de mi alma

Anonym sa...

Mans I'm your big fan I feel neglected

Anonym sa...

Heej ! jag går på Kvarnhjulet i Mölndal, och din kusin Kasper har vart vikarie hos min klass några gånger.
Idag fick jag reda på att han var din kusin och jag blev chockad !
världen är liten!
Kram Viktoria

Nathalie Malic sa...

lilla söta Måns! nu får du allt ta i uppdatera dig lite... "/

Puss o godnatt

Anonym sa...

Måns we're still waiting for new messages & we are starting to worry about you

Sanna sa...

Uppdatering tack Måns! :P

Rebecca sa...

Alltså du är så fin! <3

Sooom jag saknar dig, det är sjukt <3

Och ja, Halmstad och Laholm äger :)

/ Rebecca

hARABianka sa...

Congratulations!
The song for Date - "Ta mig till månen" - is great! The text is very nice and the music so light and carefree.
I would like to hear something like that on your next CD ;)
Congratulate Moh from me too.

Anonym sa...

Varför måste du vara med i festivalen i år igen. Jag tycker du suger!

Anonym sa...

Hej!
Hur kan man skriva som personen här ovanför???
Jag tycker du är en KALAS-kille.
Lycka till med förberelserna inför melodifestivalen!

Det är säker mycket att stå i!!

Kram och ta hand om dig
Maria

Anonym sa...

Hej!
Uppskattar dig och din musik mycket!! <33

monchichi72 sa...

var är min petter?
du är jätte saknad ska du veta
hoppas du har det bra allafall

kramar i massor

Anonym sa...

When you write something on the blog?


Hugs
/Olusia

Anonym sa...

Hi Mans!
Where are you guy? There is no signal from you to us over the month! I hope that everything is ok because I worry about you.
I'm waiting for very long post .
After Melodi please come to Poland.
Kisses from Wiola

PS: I watched you in APTV. It was gorgeus and Impossible sounds great as always. Hope that you don;t have hadeache?

Anonym sa...

Hej Måns!
Du var kalas bra i APTV. Impossible är en av de bästa låtarna jag vet. Du sjunger super!
Ha det så bra!
Massor av kramar
Mia

Eva sa...

men men men... skirv snart... lova det... d e to long ago since you wrote a word...