lördag 30 januari 2010

Ett livstecken..

Jodå, i'm alive!
Hoppas att ni mår bra. Det har vatt en rätt hektisk vinter so far
för mig med en massa förberedelser för allt som komma skall. Och
nästa vecka smäller det ju!

Igår var jag på premiären av Björn Skifs föreställning på
Cirkus. Har ni inte redan biljett, köp en! Det är en fruktansvärt
bra show och Björn är fantastisk!

Nu sitter jag på Oslo Gardemoen och väntar på tåget in till stan.
Ska till en studio och spela in en duett med... :)
Får inte säga..

Sen tebax till lågprislandet Sverige i eftermiddag.

Men nu ska jag ta en tupplur, eller toppelure som det eventuellt heter
på norsk.

Kram på er

Skickat från min iPhone

17 kommentarer:

memoriesfade sa...

Kul att höra från dig igen!! Att du har haft fullt upp betyder att vi snart få se dig en hel del vilket alltid är trevligt=) Hoppas du hinner vila lite då och då i alla fall.
STORT lycka till på lördag!
Kram
Marie

Anonym sa...

Åh! Vad kul!!! Äntligen ett nytt blogginlägg! Har varit så tomt här ...
Ser mot spänning fram emot mer nytt från dig för att inte tala om hur mycket jag längtar till Lördag!!! Lycka till!

julia sa...

MÅÅÅNS. äntligen får vi höra av dig. :D nu är de inte långt kvar till sandviken, syns då. KRAM :)

Nathalie sa...

Äntligen får man höra av dig!
Har varit mycket tomt, tror inte jag är den ända som känner det...
Nästa lördag smäller det, framför soffan för mig då :P

Kram/Nathalie

Elin sa...

Heeej!
Skönt att höra att du är 'alive'!
Lycka till med allt du gör!
Kram

MaliN sa...

Men hallå där Måns!Va härligt att
du hör av dig igen,har känts en aning tomt här på hemsidan.Nämen,så trevligt att du ska spela en duett med..ja,vem det nu än är.Är det en norsk,med tanke på att ni spelar in i norge..har jag rätt?:) Hursomhelst blir det nog jättebra.
Om exakt en vecka kommer jag sitta bänkad framför tvn,längtar!:)

Imorrn kommer jag och pappa in till "the headtown" så att säga,och ska se Depeche Mode(pappas favoband).Om du har tid och lust kan du gärna komma fram och hälsa omkring globen-området.;)

Kramar /Malin.

Monaliza 75 sa...

Swadeka Månsan ;) Hur mås det? härligt och höra att du mår bra trots att du har fullt upp, bara du inte blir arbetsnarkoman så är det kanon... längtar så efter att träffa dig ... dessvärre blev vi lurade på biljetter till mellot, men självklart ska vi skaffa nya .. bara det inte händer igen suck... te echo de menos guapo.. puss och kram

Anonym sa...

Hi Mans,
Nice to you new post at your blog again! I am after exams at University:)
This duey sounds very interesting! I can't wait when we could hear it. Wish you fantastic time/
Regards from Poland.
Wiola

Anonym sa...

Hej Mans! How are you? I hope that you feel well :)
That's great that you write a blog, because I was worried about you.
Good luck next Saturday :)

Kisses from Poland
/Olusia

Unknown sa...

tur att någon mår bra! :)
själv har man gått och brutit högra benet på 3ställen.. :/
ha det bäst!

zusanna sa...

welcome back :D

Celina sa...

Äntligen får man höra av dig! Vad roligt att du ska spela in en duett i norge:D Lycka till med allt du gör! Lycka till på lördag!:D

Peaches sa...

Wiiiiee sweetcheeks you're back =D

Vad kul, det har varit så tråkigt här på sajten utan dej...! ;-)

Snart smäller det, ja! Kommer bli så kul att se hur du klarar av att leta hela kalaset! Galant, skulle jag säja. Igår lördag fick vi i Finneland fram vårt bidrag för Oslo... Hur det är? No comment. Men jag är rätt så säker på att Sveriges kommer bli bättre. Inte för att jag hoppas på mkt där heller *host host* Men bara det att DU leder är ju super!

På tal om annat, har du hunnit följa med ett visst dansprogram som heter Let's Dance? ;-) Vad tycks om årets dansare? Vissa säger ju att du har fått en efterträdare LOL =D

På tal om annat #2. Tycker du borde boka in ett Finlandsbesök snart!! It's been waaaaaay too long!! Så det så! Vi saknar dej på denna sidan av Bottenviken också!


Ha det bra sweetcheeks!

Madurk sa...

Hah äntligen så får man höra nått från dig. Var ett tag sen.
Gud vad jag längtar till Mello börjar, det ska bli så skönt med en bra programledare för en gångs skull. Åh varför kan det inte börja nu för?

Josefin sa...

hej igen bästa måns!
roligt att du ska vara programledar för melodifestivalen. finns ju ingen bättre programledare än dig <3
hoppas du har det bra i kylan. jag hoppas vi ses snart :)
Kram Jossan

samilla sa...

HEEEEEEJ,Kul att du är tillbaka på bloggen,höll på dö! :P
spännande med duett,vem kan det vara????
LÄNGTAAAAR :D

lycka till med mello
KRAM<3

Elin sa...

Komiskt nog har jag för mig att någon på norska sa "Höneblund" till mig en gång. I stället för tupplur. Men jag har inget riktigt minne av om det var skämt eller inte :)
Kul att se att du lever även här! <3