onsdag 2 december 2009

En kort presentation av bandet.

Snygg frisyr, n'est-ce pas? :)

12 kommentarer:

Erika sa...

hahahaha!! xD

ung fru och mamma sa...

hejsan! Nu är jag här och tassar igen;=) Ville mest önska en trevlig kväll! Och säga att jag bytt bloggadress...den nya är mycket bättre!!! KRAM
/Erica

Nathalie Malic sa...

Hahahah! myycket enegi i det bandet! ;D

frokenjohanna sa...

oui oui mon cheri! a lot of mindfullnes!

ulle sa...

Såg jag helt fel, eller var en av dem som låg på bänken Jocke?! haha, hade ingen aning om att han var med i bandet.. om det nu är han vill säga ;p

Emma sa...

du är alltid fin Måns :)

katrin sa...

Haha xD fin du är i håret alltså :D

Elin Eliason sa...

Schysst frilla =)
Lycka till imorron, önskar vi hade kunnat komma men det är knapert nu inför juletid... Jag och Robert får helt enkelt njuta av våra underbara minnen från i somras på Läckö Slott..... Ha det toppen i mina hemtrakter.... hade varit kul att se er i nora... kram o hej

Alexandra sa...

"vi har skoj på turnén"
det där fick mig att flabba hårt :D

vi ses snart i Stockholm!

kram
Alex

MalinW sa...

ahahah, vad skön du är <3 xD

hARABianka sa...

Nice ;)
They are so tired, hehehe.

Why are you still so hot even if you have something like this on a head? xDD

julle sa...

haha, piggt band ;)