torsdag 17 december 2009

Borås - Stad i världen

8 kommentarer:

elina.johansson sa...

Klippen går bara fortare o fortare, hörru! ;P Haha..

Jag hatar snö!

Puss o Kram<3

sara sa...

Måns, var ska du fira jul? har du handlat alla klappar nu eller blir det sista minuten... det snöar mycket här....kan du inte bambusa lite så man kan få se dig... hade vart kul...


vad önskar du dig i julklapp? ses snart

MaliN sa...

Du pratar lite fort i klippen,hihi.Men det är intressant iaf.:)

kramar

Ulle sa...

Det där gick undan minsann! haha.. och imorgon blire Halmstad - stad i världen :D hoppas vi ses efteråt! kram.

dulce sueño sa...

Men Måns, hade jag rösten hade jag klart utan tvekan sökt till Julia... vem kan motstå attspela mot dig .... himmm, men se musikalen kommer man säkerligen att göra.. can´t wait ;*)

Madeleine sa...

Borås är en bra stad, tycker jag! :D
Jag har förövrigt träffat några av dina släktingar.

Ophelia sa...

JAG ÄR BÄST JAG ÄR BÄST
DU ÄR BÄST DU ÄR BÄST

sassa (: sa...

BORÅS är najjs ! :)
fin kommentar från ophelia haha hon är rolig hon ;D kram från oss !