måndag 14 december 2009

Stockholm - Stad i världen

7 kommentarer:

Rebecka sa...

Underbart som vanligt!
Men vart ha skånskan tagit vägen?

A-K sa...

Måns jag är imponerad av dina Stad i världen repotage. Jag måste erkänna att jag hoppat över dom med flit tills i kväll. Numera är jag golvad.

Frågan är bara: Hur många gånger måste du ta om för att du snubblar på din egen tunga?

Jag tänkte passa på att ge dig en liten brief på mzw.se:

"Mina damer och herrar, välkomna till mzw.se/blogg - blogg i cyberrymden.
Mzw är inte bara en blogg, utan en blogg med en fantastisk historia. Mzw fick sitt första inlägg tisdagen den 20 januari 2009. Man minns inlägget speciellt tack vare att orden SÅ och HÄR färglades i grönt. Bloggen innehåller såväl skrivna inlägg som videoklipp och avancerade mjukosttest. Alla skapade av MZW i egen hög person. 28 april skapades ett community för alla följare och lyckan var total. Vet ni hur många följare Mzw har i dag? Nej, just det. Hela 121 stycken. Det är en härlig blogg."

Anonym sa...

solen sken ikväll och lyste upp hela stockholm, om inte annat konserthuset...och jag fick en stråle som värme mig inne i själen...du föreblir en underbar dröm Månsan....där är du en krönkt kung... i verkliga livet är du en underbar artist och person som sprider glädje....tack för underbar kväll.... always smiling ;)....

Harmis sa...

hahaha, fattar inte hur du lyckas säga rätt, mkt imponerande! :)

Tack för en underbar kväll, alltid like glädjande.
En liten sak vi glömde upplysa dig om, i somras skulle du försöka fixa MZW-tröjor (ja, vi har tjatat mkt om dem..) till jul, så kan du inte lite mirakulöst trolla fram dessa till Gbg? :D Skulle ju göra julen bättre än bäst.


Du är bättre än tomten. Glöm inte det.
Puss och kram

Alexandra sa...

Ikväll var helt otroligt. Vi hade så jäkla kul och jag var helt vimsig i huvudet efter ha jobbat hela dagen och sedan dansat runt i Konserthuset (kanske du märkte) Hoppas godiset kommer smaka bra och att du gillar den andra lilla presenten. Kom ihåg vad jag sa nu..

Du är bäst!

Puss
Alex

Erika sa...

Haha hur kommer du ihåg allt som du ska säga? XD

Så sjukt bra ikväll! Jättekul å träffas igen oxå :) länge sen..

Kramar

Mari<3 sa...

Heia Stockholm!! Du er søt, Måns...<3