torsdag 3 december 2009

Örebro - Stad i världen

4 kommentarer:

Josefine sa...

Tack för igår!
Falun var super, och ni var jätte bra!
Kul att du känner igen en fast man inte setts på månader :)
Och jag hoppas din känsla stämmer in, att vi ses snart igen, haha !
Ta hand om dig!
Kram Josefine

elinajohansson sa...

Gud va surt det känns att du är inne i Örebro nu och at jag sitter på mitt rum p¨Kvinnersta ganska exakt 2 mil norr om Conventum!! Gaah! Kan du inte komma förbi här en sväng efter giget och säga hej? ;)
Saknar dig nåt enormt! Men vi ses imorn i Nrkp iaf! :D Och lycka till ikväll nu! Blås örebroarna av stolarna! ;D
Puss o kram på dig och Lycka till! <3

Anonym sa...

Ja visst är vi en underbar stad ;)
Tack för en underbar konsert igår, ni bjöd verkligen på underhållning och mycket humor.. Jag somnade med julkänsla och ett leende på läpparna;)

Tusen tusen tack!!!

Ses på melodifestivalen i Örebro!!!

KRAM från Jo!!

MaliN sa...

Va duktig du är Måns!;)
Men nej,du glömde ju nämna om roberts ab(där min pappa jobbar på) som du dock sa i föreställningen.Han hälsar tillbaks hihi.
Tack förigår,ni alla var grymma!:)

Puss o kram /Malin.