onsdag 16 december 2009

Malmö - Stad i världen och Skåne

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tu perfume me inspire... la vida sin ti no es lo mismo... sin ti la vida no tiene luz.....

Sara sa...

Hej Måns

Det e skit kul med vidoklippen om olika städer, men de hade vart kulare om du skrev lite. vart ju länge sen liksom... varför du inte bambusar längre...kram bästis

Celina sa...

Stad i världen klippen är härliga. Jag får lära mig många nya saker :D

MaliN sa...

Filmade du spegelvänt?
Gillar dem här klippen,man lär sig mkt.;)

Kramar

Lina sa...

Ikväll finns jag på platsen i Konserthuset. :) Det blir så spännande. Kramar!

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Du, vet du, att du var jätte, jättebra på att sjunga jättefint. Och du, du var bäst när du sjöng Cara Mia och Hope & Glory och på den låten på ett konstigt språk.

Tack för att du vinkade till mig och tack tack tack för kramen.

Puss och Kram, Amanda

Anonym sa...

Om du bara visste hur mycket jag saknar dig ;(

Anonym sa...

Men du, pratade du inte mer skånska förut?! Håll kvar dialekten, den är jätte charmig!!!

Anonym sa...

Önskar dig en underbar dag Månsan, med ett leende som värmer i kylan... te echo de menos....

Monalisa75 sa...

Ge mig kraft at ge mig av
Ge mig mod att glömma
Hjärtat är mörbultat av sina slag
Jag har ramlat ner i saknadens brunn
Och själen min har fått många frakturer

Vicky M sa...

Jag kuggade också min uppkörnng här :P 2 gånger p.g.a. för hög hastighet.haha..

http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Sascha&Ophelia sa...

Hej Måns !
Jag och min 4åriga kusin Ophelia tycker att du är superduktig och söt :)) vi tycker om dejj jättemycket.

Många kramar och pussar från Ophelia & sassa :D
HA DET BRA MÅNS ! // Sassa & Ophelia

Ophelia sa...

MALMÖ ÄR BÄST, MÅNS ÄR EN KILLE OCH MÅNS ÄR BÄST ! :)

Matilda sa...

jag såg dig i Malmöä när du hade julkonserten med Shirly,Sanna och Sonja :) den var riktigt bra! :)

Rebecca sa...

jadu, här kommer jag och maria s ifrån :)