tisdag 8 december 2009

Västerås - Stad i världen

10 kommentarer:

Unknown sa...

Haha du är ju så muppig!!
/gonta

Rebecca Andersson sa...

västerås got everything!

Annelie sa...

Snygging!

MaliN sa...

Oj va bilden(din kamera)hoppas.hihi.:)

MaliN sa...

hoppar menade jag ju förståss.;)

julle sa...

önska ja kunde vara där!

Ewa sa...

Vännen.. så bra att du ser till å allmänbilda oss alla fans, jag har lärt mig en massa nytt hittills i december. Vem vet... eftr din julturnèe kanske man kan ställa upp i "Vem vet mest", o hoppas på geografifrågor... Kram på er allesammans. Ewa

Idamaria sa...

Ni var underbara idag! Tack älskling <3

jennifer sa...

Jaadu Måns sådär kan man också göra, men det är bra för nu har jag lärt mig ngt nytt men du har FEL!!! Niklas Lidström kommer inte alls från Västerås utan från en lite ort kallad Skogsbo vilken jag typ bor i MEN han flytta sedan och gick hockeygymn. i Västerås ;P

Men du är iaf blnd de bästa ;*<3

Celina sa...

Ville så gärna vara där, men hade först skola till fem och sedan dans rep, men du måste komma till Västerås en annan gång igen.
Hoppas att det gick bra! :D