tisdag 15 december 2009

Växjö - Stad i världen

8 kommentarer:

Linda sa...

Åååååå nu är du ju inte så långt från mig...kan du inte komma hem hit och sjunga lite då???!!! "Gubben" e inte hemma....;-)

Ha det så bra bästa du!!!

Kramar

Karolina sa...

Hej Måns. Tack för en fantastisk kväll med mycket sång och många skratt. Du ska veta att våran Mormor Vívi blev så glad för din hälsning att hon fick tårar i ögonen. Tack Måns för att du gjorde henne så lycklig. Kramar Karolina

Lill-Loppan sa...

Vilken tur.. biljetterna vi köpte på blocket var på första raden... Wiiiiieee !!

Puss och Kram, Amanda

ida sa...

haha, du är så skön med dina städer i världen :)
kunde tyvärr inte komma när ni var i östersund, men har hört att det var GRYMT! :D
ni funderar inte på att ge ut en julskiva tillsammans? ;) (eller om ni redan gör det och jag har missat det kallar jag mig själv nu OFFICIELLT EFTER) (eeeh)

MaliN sa...

Uj,blir lite yr i bollen när du går runt med kameran sådär höhö.:)

kramar

kika86 sa...

It is a pity that I do not understand what you say,

By the way.Polish-Jewish origin

this is my country, d
YOU could be a Pole.I have nothing against
but right. it's a big error on wikipedia, ;p

Anonym sa...

nice shirt...you look great

Anonym sa...

Hej måns läs min Blogg elr ni kan läsa den elr ? puss och kram // www.Tiilded.blogg.se