söndag 6 december 2009

Jönköping - Stad i världen

12 kommentarer:

Anonym sa...

när blir det trollhättan? ;)

Julle sa...

lycka till i jönköping! :)

Marie sa...

Önskar dig en fin kväll i Jönköping=) Tack för igår!
Kram

MaliN sa...

Många "köping-städer" nu på raken hihi.:)

kramar

Anonym sa...

Är det lagligt att va så söt som du är? ;)

Linnéa sa...

Tack för idag Måns, konserten var otroligt bra och du är bäääst :)

Anonym sa...

Hej Måns!
Lycka till med spelningen! Måste bara säga att jag tycker det var ett bra låtval att släppa din singel "Impossible" nu här på hösten. Den passar verkligen i det dystra höst-mörkret.

Ha en fortsatt bra dag!

Massor av kramar
- Impossible-fan -
Mia

Alexandra. sa...

Håller helt med! För jag bor ju här=)
Men synd att jag inte kan se din julshow, det var slutsålt:(
Men du kommer i alla fall va bääst. Du är grym!
Lycka till<3

Johansson sa...

I've been in Stockholm in October 2008. That's the date I ' ve first hear you (in a Stockholm live festival) and that's the date since I became a fun of you. You're great! Greetings from Spain!

Johansson sa...

I mean your fan, not your "fun" ;). Sorry for my english!!!

Anonym sa...

WOHO! du var i min stad jkpg! men tyvärr så såg jag inte dig :/ :/

Unknown sa...

jönköping är en myck bra stad....hoppas du nha lite av de i blodet;)