fredag 11 december 2009

Kristianstad - Stad i världen

5 kommentarer:

hARABianka sa...

You're talking too fast and I only understand a few words x]
But I like your voice, so I can listen to you without understanding anyway ;)
(english will be better, really ;))

MaliN sa...

klippt dig?:)

Kramar Malin.

Camilla sa...

du var på grand igår, det var jag också. dock missade jag dig :( det var synd, för jag ville hälsa :P

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !

Vet du vad min mamma berättad nu. Att mamma letat och letat och äntligen hittat biljetter till julkonserten i Malmö. Mamma visade era bilder som fanns på datorn och det ska bli jättevackert när ni sjunger. Och jag är så glad att jag ska komma och se på er.

Kommer du komma ut och skriva autograf och ge mig en kram? Det var ju supersupersuperlängesen nu.

Puss & Kram, Amanda

Anonym sa...

hahhahaha jag kommer från kristianstad.. och deet ee verkligen eeeen undrbar stad...
kan inte du flyttta hitt momsmoms..??
såå attt man kanske kan see deeejh oftare ...!!!
<3