torsdag 1 oktober 2009

Nämen!!

Här är jag! Efter (nästan) 5 års bloggtystnad kommer här äntligen
ett inlägg! Jag tog helt enkelt en bloggpaus, precis som blondinbella
brukar göra! :)
Nu är jag på väg hem från en helt magnifik semester, med flaggan i
topp och i svettig tröja. Sitter på chanias flygplats och funderar
på om jag verkligen ska ha en skolkrita till (lakritsgodiset, ni vet).
Ja jag tror minsann det.

Och vad har då hänt sen sist? Nu kommer jag inte riktigt ihåg när
jag skrev här senast men om det var 5 år sedan så har det hänt en
del. Idol, Let's dance, lilla aktuellt - you name it!

Nu när jag kommer hem ska jag ta tag i saker och ting. Jag ska odla
min trädgård precis som candide gjorde (men jag måste förstås
prata med hyresvärden först) samt ha otaliga möten om ditt och datt
samt dutt.

Bloggpausen är alltså över och nu ska det bli andra bullar -
kanelbullar. Jag vet att jag lovat det förut men nu menar jag det på
allvar!! :)

Tack alla ni som hänger kvar och kommenterar och kommer på gig
och...ja ni fattar... Ni är bäst!

Massa pussar och kramar

Månsa

38 kommentarer:

Emma sa...

hej Måns :D
åh vad kul att du skriver igen!
och det var inte 5 år men, 1 månad & 3 dagar tror jag ;)
hoppas du haft en underbar semester!! :)

tusen kramar från Emma

Mariella sa...

Kul att du skriver igen. Du har varit saknad :)

Hoppas att du hade det bra på din semester!

// Mariella

WiolaP sa...

hejda Mans:)
nice to read this post and look at the photo ( I miss sun). Hope you had a fantastic holidays. I'm really happy that this break haven't been 5 year. What i Will do without reading your new posts?

See you soon in Poland:)
A lot of Kisses,
Wiola

Magdalena sa...

Hej Måns! :D
Vad kul att du bloggar igen! :D Det har varit saknat ska du veta! Riktigt fem år sen är det väl inte... ;) hehe

Hoppas att din semester har varit underbar! :) Och du ska veta att om vi är bäst... Då är du... Otroligt mirakulöst fantastiskt bäst! :D Helt enkelt DU är bäst! ;D

Massor med kramar /Magdalena

katrin sa...

Hej bästaste Måns! Underbart att du äntligen skrev ett inlägg, men du förtjänade verkligen en låååååååååång paus efter en sån lång och slitsam sommar (för mig helt underbar):)
längtar så mycket till 14 december <33

MaliN sa...

åh va härligt Måns att du skriver i bloggen igen!Man var ju väldigt nyfiken på vad du hade för dig.Gött med semester,det förtjänar du.Jaså,trädgård säger du,vad hade du tänkt å ha i den då?:)
Tack för att du finns!
Du är bäst puss o kram /Malin.

Daniela sa...

MÅNS! :'D åååh så glad jag är att få läsa dina blogginlägg (:
Hoppas du har haft det riktigt skönt på din semester :D
Kram

martina sa...

Äntligen är du tillbaks! Vi har saknat dig. Hoppas du har haft det underbart <3

my sa...

HAHAHAAHAHAH you're back aaaaand i löööw it! Måns eh bäääst?! underdriiift :D pussss!

marre sa...

Det är så sjukt underbart att du är tillbaks!
Gissa om jag saknat dig bästa!
Pussar <3

ida sa...

du är så jävla snygg!
och du var läskigt lik min förra lärare på bilden :o scary...
men roligt att du är igång igen! :D

Josefin utan e sa...

Välkomen tillbaka, vi har saknat dig <3
Kollar din blogg varje dag och ska bli kul att läsa om allt som händer dig. Du är väldens bästa!
Kram <3

Pillan sa...

Ahh!De där var inte igår inte haha. Trodde de vart nån ökänd låssaskopis till ett spöke eller nått ;) Chillat med semester. Hade varit skönt nu. Men min semester blir den 20 December. Passa dej från o vara sjuk eller ha nått annat för dej den danhöhö :)

Malin sa...

hej måns :D<3
vad kul att du äntligen är tillbaka igen! :)
vill träffa dig snart :d<3
jag saknar dig.<3
puss&kram malin.<3

metti sa...

Vilken tuuuur att du är tillbax. Saknat din blogg..
kram metti

julle sa...

äntligen är du tillbaka månsan!
underbart. :)

Sofie Bergqvist sa...

Yeey grabben, du är Back on track !
Uppdatera mkt nu, det gillart!
Snygg som attan är du å, men det är väl ingen nyhet :D

Kram påre!
Sofie

Smallville sa...

Måååns! hah, Welcome Back! ^^
Lovely pic!! ;D

Huggiezz^^
looking forward to read ur entries ^^ haha, Have a nice weekend ;)

Anonym sa...

Åh ja, blev skitglad när jag såg på bloglovin att du hade skrivit!:D

och komigen, du får inte ta en lika lång bloggppaus igen, möjligtvis om den bara vara ett år denna gång!

Hare fint

Anonym sa...

Välkomen tillbaka, du har varit saknad!!!
Kram Jo

Anonym sa...

Hej Måns!
ÄNTLIGEN är du tillbaks från semestern!
Otroligt kul att kolla in din blogg här i morse och upptäcka att du är tillbaks i blogg-världen.

Hoppas du hade det bra! Du är väl värd lite skön semester.

Ha det så bra!
Massor av kramar och du är bäst...
Maria G

ulle sa...

Det var minsann inte igår Måns. men kul att du äntligen är tillbaka! trodde nästan att du försvunnit för gott ett tag :O

hoppas allt är bra med dig!
vi ses den 20:e december ;)
/ ulle

Josefine sa...

Åh, TACK MÅNS för ett blogginlägg, underbart! :D
Vi ses väl i december, om inte före det ;)
Kram Josefine

Erika sa...

Åh va kul :D
har saknat att läsa bloggen :)

monchichi72 sa...

hej vännen
välkommen tillbaka,du har varit så saknad ska du veta :)

tusen kramar

Linn sa...

WOHO!!! :D
Härligt att du är tillbaka :)
Du ser ut att må bra, skönt att se :)

Så du har varit på Kreta? Grekland kan man inte åka till för många gånger alltså :D
Själv drar man till Egypten om några veckor förhoppningsvis! :D

Underbart att höra från dig!
Massa pussar o kramar
// Linnsan

Julia sa...

Åhhh vad skönt att du är tillbaka har verkligen saknat dig!! :) Tusen kramar!!!

Sara sa...

Åh så du bloggar igen, kul!
jag saknat dig så mycket......., hade nästan gett upp hoppet att du skulle blogga igen , samt att jag börjat trötta på dig, MEN så har jag hört dig på radion och då har jag tänkt Åh måns!, jag kan bara inte vara sur på dig.
Din sång gör mig så glad, du är bäst!
kram sara

maria bara sa...

JAAAAAA VA KUL DU E TILLBAKA.

DIGGILOO I SOMMAR????? SNÄLLLLLLA!
JAG BER DEJ SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA...HAHAHA

PUSS

Alexandra. sa...

Nämen så är du tillbaka igen! Jag blev superglad:)
Hur har du det? Saknar dig massor. Nån turné till Jönköping inplanerad än?;)
Träffade dig senast i Borås förra sommaren. Alldelles för längesen tycker jag.
Kram på dig´!

Gyllenblue sa...

Äntligen är han tillbaka! =D
Har saknat dina blogginlägg faktiskt.

Hoppas semestern varit superb och att du kommer hem utvilad! Om jag varit du skulle jag nog stannat kvar i värmen ett tag till för nu kommer vintern och smyger =/ Det tycker vi inte om...

Men du Måns värmer upp den kallaste vinterdag ^-^

Ser fram emot mera bloggande!

Massa kramar

Stephanie

Gyllenblue sa...

P.S. Ge lite av din solbränna till en behövande! T_T
Du är ju galet brun xD Känner mig som en snögubbe jämfört med dig...Haha

Frida :) sa...

Mååns! Jag har saknat dig!!! :)

Louice sa...

Äntligen är du tillbax:) så brun du har blivit:P hoppas du har haft en underbar semester! kramar

Annelie sa...

Var på Kreta har du varit? Blev genast sugen på å åka tillbaks, värme, bad, tzatziki och oliver. Vad mer kan man begära av en semester liksom?
Härligt att du är tillbaks!
Kram

Lill-Loppan sa...

Vet du, jag har också varit på semester.. i Grekland, fast på Rhodos. Min kompis Micke som jobbar där lärde sig din låt Hold On som han spelade bara för mig på (mamma vad hette det nu?) After Beachen (berättar och skriver mamma). Han var jätteduktig och jag blev sååå glad.

Puss & Kram, Amanda

Anonym sa...

Gud vad absurt det var att se dig och Marie på Marmorstranden. Känns väldigt otippat att se er där av alla ställen. Hoppas ni hade det awesome. :)

samilla sa...

riktigt kul att du är tillbaka
och måns vi (iaf jag) unnar dig en bloggpaus,WE WONT LEAVE YA

puss o kram
hoppas du har det bra!
<33