fredag 28 augusti 2009

Tvätthögen...pust!

63 kommentarer:

månsalisa75 sa...

Häftiga färger och form på berget du har hihi...


det är inte svårt att gissa vilka färger du gillar mest....

saknar din röda skjorta som du inte har använt sedan 146547+960
2156348945+9641894... nu överdrev jag men nästan...du vet att en karismatisk person blir explosion framkallande i starka färger för de som betraktar honom....

Lill-Loppan sa...

Åhhh, vet du.. jag ska få se dig på gröna lund nästa lördag.. Åhhh så jag längtar. Och vet du, om jag träffar Moh också så ska han få en kram för denna gången ska jag våga krama honom. Och såklart vill jag krama dig också.

Puss & Kram, Amanda

månalisa75 sa...

Månsan.. kan du inte bambusa lite medan du tvättar.. rätt många unga här som kanske skulle lära sig något av det de ser... man tar efter personer man ser upp till och dem gör ju det.... jag menar inte att alla inte kan tvätta men det finns en del....sen får vi ju se andra färdigeheter hos dig... ingen svår läxa....eller

monchichi72 sa...

haha,håller med mona
kan du inte lära oss tvätta? kan ju vara roligt med pratsällskap på bambusern också så går tiden lite fortare för dig :) hih

MaliN sa...

Det blir ju så ibland..hihi.

kramar

Bjjureeek sa...

Haha nu har du nåt roligt framför dig, Måns:P För tvätta är ju verkligen det rooligaste som finns, elle inte.
Jag kan inte ens tvättaxD

Erika sa...

haha, ojoj ;)

Julia sa...

Åh inte så kul men jag längtar verkligen tills imorgon för då får jag ju träfa dig :D <3 kramar Julia

josefin utan e sa...

bara att börja tvätta då :)
hehe kram världens bästa! <3

emeliejosefine sa...

Hehe, jag kan gärna tvätta de dära :D Ja är inte så bra på de men XD

Ja iaf, jag hade en video på datorn, Cara mia :) jag typ redigerade den, jag "speedade upp" den, lr va man ska kalla de x) de lät super kul :)
Men bäst är orginalet :) <3 av självaste bästa dej :)

Anonym sa...

Det blir ju så ibland ;)!

Du var helt fantastisk igår, riktigt härlig är du:)!

Det blir lätt ett minne för livet för mig, haha:D!

Anna sa...

Hej Måns!

Gick spelningen bra igår?:)!

Har du ingen bild som du kan lägga upp?:D

Kram!

metti sa...

Ja du får ju ha nåt fint på dej på sommarkrysset..vit skjorta kanske.
När jag nämde för min familj att imorgon kväll e det sommarkrysset..ska vi se det?..det hade väl varit kul? Vet ni vad dom sa då? Jo: JA MAMMA VI VET MÅÅÅNS E MED! Hehe..dom har nog hört det några gånger.

kraaam

Clara sa...

Måååns!

Skriv om spelningen igår, vi är nyfikna ju:D!

Anonym sa...

hahahaha men be marie tvätta då ;)
alla vet ju att hon brukar tvätta åt dig hahaha :D xD

Gyllenblue sa...

Det var ingen dålig hög! =O
Men tänk va skönt när allt är rent och lagt i lådor igen ;)

Natti natti!
Kramen

Stephanie

Pillan sa...

Moha! min slår din! Iallafall om jag plöjjer upp allt till en hög. ;)

Anonym sa...

hade jag varit marie så skulle jag har gjort din tvätt för att få mer tid att umgås med dig ;).... inte för att vara underlägsen eller feminist, men mer för att ha medkänsla...

julle sa...

vill så gärna vara på grönan idag.. hoppas de går bra iaf :) kramar

Agnes sa...

Berätta om spelningen på Apple Måns:D!

Anonym sa...

Måste in och skriva en rad trots att jag kanske borde skriva i forumet men jag har aldrig varit inne där...hursomhelst. DU ÄR SÅ UNDERBAR I TV!!!!! Du borde helt klart fortsätta leda program. Gärna något eget där du får vara spontan och rolig som i Smartast På Grönan-inslaget. Du lyser som en sol och du har koll. Inte ett enda fel på hela kvällen! Du är en pärla!
KRAM
Marie

Harmis sa...

hahahha, då har ju du någonting att se fram emot :O

tacktactack för igår, du var ju bäst på att leda programmet, men det sa jag ju men framförallt pratstunden var något utöver det vanliga. kan vara historiens mest lyckoframkallande autograf.

du gjorde sommaren värd allt liksom :)

puss

månalisa75 sa...

Vilken underbar lördag du bjöd på... säg mig något som du är inte bra på Månsan! du äger Grönan med din talang ch naturlighet på scenen och att det är desutom direkt sändning och miljöntals människor som tittar gjorde inte dig nervös framför kameran... du är ett geni ;)....

Väntade länge att träffa dig efteråt pch precis när vi hade gått fick vi höra att du hade kommit ut... suck! men men vi ses ju nästa lördag samma plats ;).. du blev så fin i bilderna som jag tog....

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Att inte jag fnissade på mig när jag såg rubrikerna i dagens Aftonblad. Ajabaja, Måns, inte snuska dig på scen så att barnen tar skada. Ha, ha,ha!

monchichi72 sa...

måns vännen,du kan inte ana vad glad jag blev igår när jag insåg att jag tillomed skulle få höra dig sjunga 1 gång till i sommar..jag bara log o log :)
din röst får mig att spinna av välbehag,den är så underbar

det finns fåglar som viskar att bara för att sommaren är slut snart behöver inte allt vara slut..kan det vara sant? jag håller alla tummar jag kan o ska tvinga min omgivning att göra det också...kan katter hålla tummar tro?jag ska kolla med den söta lilla som ligger här bredvid mig o spinner :)

love you

Danniiiz sa...

ojdå, vilken härlig hög med tvätt! ;D du var jättebra i sommarkrysset, satt och flinade HELA tiden :D

Månalisa75 sa...

Tjenare snygging.. hoppas att du har fått lite sömn under helgen och att nervositeten har släppt totalt.... men du gjorde ett enormt bra jobb och jag är så glad över att jag får uppleva det du gör...

såg nyss att det var din namsdag igår.. Albert!!! så grattis gubben.. och ha en underbar måndag.. puss

Malin sa...

Hej Måns!

Jag köpte ditt album MZW idag, och upptäckte ett fel i den booklet som följer med. Där t.ex låttexterna står.

Låt nr 10, A stranger saved my life, har fått fel låttext tryckt i bookleten. Istället för den rätta låttexten. Så har låttexten för låten Forever blivit tryckt istället.

Tänkte bara informera dig om det. Kanhända att du redan vet.

I alla fall, du är en jättebra sångare! Jag hoppas att du kommer till Skövde och spelar snart !

Tack för härlig musik att lyssna till! Kram

månalisa75 sa...

hahha..: " till Carina som leker härligt med bollarna"..... om det finns någon som är verbal så är det Måns... eller?....

Hur ska man klara sig utan att få träffa dig på månader Månsan? tips kanske... vet du jag skulle bli super duper glad om jag kunde köpa en dvd med alla program du har lett eller program som du gästade... tror att många skulle bli lika glada som mig då...

själens oas sa...

Tjenare charmtrollen!!!!
oj oj så kul att man kan se dig redan på fredag på TV.... vilken trevlig start på helgen!

Jag har ingen aning om du någonsin har lyssnat på någon låt i de skivor du fick...denna låt är till dig... men jag vet inte heller om du förstår mycket spanska men kursen har ju kanske börjat och du vrkar vara snabblärd

http://www.youtube.com/watch?v=ZFXKTeBPQw8&feature=related

te echo de menos rey d mis sueños... besos

Anonym sa...

Måns! jag undrar om du kommer att sjunga flera låtar på sundspärlan eller om du kör hope an glory bara.. please svara.. måste veta innan jag kan boka biljetter för det är långt och åka för en låt typ... eller egentligen int emen men

Daniel Karlsson sa...

Såg just att SVT lagt ut ett klipp där jag trollar för dig.

http://svtplay.se/v/1676698/den_itusagade_kaninen/korttrick_med_mans_zelmerlow?cb,a1364151,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,1588004/sb,k106268,1,f,-1

Hope you like it :o)

Kul att du gillar Jens Sporron förresten! Han är omänskligt säker :o)

/Daniel Karlsson
http://www.danielkarlssonblogg.blogspot.com/

Josefin utan e sa...

Vi ses på grönan idag.
Jag är taggad till 1000! :D
Det kommer bli grymt.
Kolla efter oss, vi kommer ha skyltar :) kram på dig måns <33

Josefin utan e sa...

Måste uppdatera min kommentar ovan och säga att du var sjukt bra som programledare ! :D vilket ös. Tyckte även om din lilla egenskrivna låt, fortsätter du sådär kanske du kan bli nåt någon dag ^^ hihi. vilken härlig avslutning på sommarkrysset. du är bäst! kram

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=clcOvhQI50Q

en väldigt fin låt att somna till
dröm sött

Anonym sa...

Hehe måns när du höll i kaninen, benen verkligen hängde på den:) men det var gulligt. Ha det

Isabell sa...

Usch din stackare! Men det tillhör livets trista vardag! Det är någon som utger sig för att vara dig som kommenterat min blogg! Du är GREEJT! Ha en underbar dag! Massa kramar från Lunn ;)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=clcOvhQI50Q

så känner jag just nu...

Julia sa...

Jag saknar dig overhört mycket när du inte bloggar på länge men förstår att du måste ha ledigt också Kram <3

monchichi72 sa...

sov gott månsan

monalisa75 sa...

Tjenare Månsan!

Hur mår du och hur har du det under din semseter.. jag önskar dig en trevlig ledighet med mycket vila och härliga stunder... det förtjänar du efter en fullspäckad sommar.... kram

Jennie sa...

Joo Måns... håller med Titti i RIX Morron program - "Vad hände med London o Chicago " ??
Det där med att vara aktiv på bloggen ... gäller det ff ???

undrar
ett "fan" (tror jag?)

Linda sa...

Hur var det sagt nu igen....skulle inte du bli bättre på att blogga igen...;-) Saknar ju dig=)
Du var grymmmmm på Sommarkryss programmen!!!!
Du har inte funderat på att bli programledare? Du skulle passa så bra till det. Men du får ju givet vis inte sluta med musiken!!!

Ska du titta på Idol i år?

Kram och ha det gott!!!

Anonym sa...

http://virtual-spain.com/musica_alexubago.html

underbara ord...

Anonym sa...

Hej Månsan!

Det var länge sen. Men du har ju haft fullt upp den här sommaren och allt med turnén, programledare och dobidoo. Det var jätte bra i fredags, måste ha varit kul att spela in.

Vad kul att du skall åka på julturné med *tjejerna*! Men vad händer med London? Jag vill ha en anledning att åka till London så jag kan få se dig där!

Kram och ta hand om dig
Maria G

Madde sa...

amen Måns, nu får du ta och skärpa dej med din blogg. : )
Kramar från Skåne

Anonym sa...

tjaba...

så mannen är på semster nu.. är det grekland eller italien som har lockat dig.... ha det gött

Anonym sa...

Hej måns, vi är tre tjejer som går 3e året på gymnasiet och gör ett projektarbete om alkohol. Det ska bli en novellsamling med verkliga personers verkliga upplevelser. Vi skulle vara väldigt tacksamma om du kunde tänka dig att ställa upp på en intervju om du har någon negativ upplevelse av alkohol att dela med dig av i syfte att öppna ungdomars ögon för vad alkoholen kan göra med människor.
Är detta något du skulle kunna ställa upp på kan du nå oss på adressen alkoholboken@gmail.com

VitaMagnolia sa...

Måns du är dålig på uppdatering...varför!! :(

Stor kram på dig!!

Färjan-Ruth sa...

Hej Måns! Det var angenämt att träffa dej och Marie på Chanias flygplats och på Arlanda...Laddade ner fotona just på oss alla och det fina fotot på dej och Marie...Kolla min blogg!!! Kram. Båtpastorn, Färjan-Ruth. Tv-aktuell den 5 Okt. Kl.20.00 på KaNAL5. PÅ fÄRJAN!!!!!

Ewa sa...

Ahaa, U still alive !!! En sån tur att dina fans delar med sig av sina upplevelser ....! "vissa andra" e`ju ganska dåliga på detta.....!! ;-)
Kram

Anonym sa...

Hejsan! Jag och min kompis har en tidning och vi är intresserade av att intervjua dej och ha med det i tidningen =) Om du skulle vilja det hör av dej till : tidningensmejl@hotmail.com

Det skulle vara riktigt coolt och schysst om du gjorde det ;)

Anonym sa...

Måns, I'm just curious: why don't you sing in Swedish? I'm British and I'd love to hear what you sound like while singing Cara Mia in Swedish :D

belle sa...

MEN UPPTATERA MÄNNISKA!!!!!!!!!!!

Melissa sa...

Snälla, snälla, snälla Måns.. du kan väl sluta att klä dig som en gammal gubbe med kavaj, flugor & slipsar.. köp en snygg tröja & ett par jeans & en tub gele & ruffsa till håret lite.. för du vill väl ändå INTE se ut som Mr.Bean??????? ;)
Du & Marie är sååå fina ihop!

Anonym sa...

Haha, så där såg min tvätthög ut igår innan jag tog mig i kragen och faktiskt slängde på 4 maskiner med tvätt :P

Keep up the good work Måns! Den där högen är snart ett minne blott :D

/Ida "Idooh" Eriksson

felicia98 sa...

Tvättar du ofta eller?
Du syns ju knappt!!

Josefin utan e sa...

nu orkar jag inte med din tvätt längre. snälla måns vi sanar dig <3 kom fram :)

Johanna sa...

Dags att uppdatera snart? Vi har tittat på tvätthögen i en månad nu ungefär...

Anonym sa...

Åh måns ..
Jag o min kompis va o titta på dig på å-festen :D
den va värkligen bäst !
vi stog längst fram o hadde skrivit måns i pannan o kastade upp gosedajut . o gav dig blommor :D
Den konsären va det bästa som har hänt i våra liv ! För du är bäst -
köpte din skiva på å festen också:D
den har jag lyssnat på varje dag sen dess :D
Du är sjukt bäst .hoppas du svara .
kram annis <3

Anonym sa...

Saknar dig :)
Kramar!

Anonym sa...

saknar dig också...

Dags att återvända från det döda,
men du kanske fortfarande är på semester.

Maria G

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....