tisdag 4 augusti 2009

Lund - den lilla storstaden


Sitter på altanen hemma i Lund och funderar på huruvida nu är ett bra tillfälle att ta på sig tenniskläder eller ej.

Felix kommer alldeles strax och hämtar mig. Det blir en stenhård match idag, jag känner det på mig. Men jag kommer vinna. Jag borde vinna. Jag MÅSTE vinna!

Annars kommer han mobba mig i flera år framöver.

För övrigt har jag precis avslutat en telefonintervju med Maria på Strängnäsjournalen. Hon undrade om hon skulle bli omnämnd i bloggen och jag lovade att så skulle ske. Jag lovade dessutom att skissa fram en fantombild av hur jag trodde att hon såg ut.

Så här långt kom jag:

O O
u
I__I

HÖHÖHÖ!

Solen lyser med sin frånvaro. höhö..

Jag är sjuuukt vitsig idag!

På söndag blir det Madonna i Göteborg. Yipee.

Nej, förlåt mig. Jag skriver något vettigt lite senare.

Puss och kram

28 kommentarer:

emeliejosefine sa...

Heh, ja är sjukt vitsig oxå..
Och ja tror ja behöver lära mej nya vitsar, mina suger, ja lovar, som suger,verkligen x)

Alexandra sa...

Får vi läsa några vitsar senare? Skulle behöva skratta just nu :)

Martina sa...

De är alltid kul att läsa när du verkar vara på så bra humör! Om man ändå bodde i Lund! Hoppas nu du vinner, fast jag tror inte han mobbar dig ifall du inte skulle vinna :)
Ha en super bra dag!<3

Lill-Loppan sa...

Lycka till, jag hejar på dig !!
Ja, solen är inte här längre, men vet du, det regnar inte längre i alla fall... =)

Puss & Kram, Amanda

Madalena. sa...

Lycka till.
Snygg fantombild.

Anonym sa...

Hoppas du vinner då ;) <3
kram Julia

Amanda sa...

när du ändå är i gbg kan du ju besöka mej! :D
missade när du var i kungälv, var i tunisien då! :(

kram Amanda

Anonym sa...

Kommer du skriva autografer i Sandviken på lördag fast du ska på Madonna på söndagen ?
Tänkte på att det tar ju lite tid att åka till gbg oxå .
Snälla svara i bloggen.

monalisa75 sa...

Du är för söt du ;)... du kanse ska börja jobba d GW Persson.. hade varit något tro eller? .. jag ska också på Madonna, men på lördag hihi...det ska bli grymt kul ju... vem vet kanske ses på söndag!!! och du om du vinner får du redovisa lite poäng, men glöm inte att ha kul också.. inte bara tävla hihi.. un beso mi angel ;)

Madde sa...

Haha... Nu fick ju Maria det hon ville, men kansek inte det hon förvätat sej... hehe

Frida :) sa...

Har du ätit något kostigt idag eller är du bara trött? :P Det lät ungefär dom när min pappa försöker vara rolog :P fast ett gott skratt fick man sig allt :) Du är bara bäst Måns! Har du köpt nya knäckebröd förrästen? ;)

Lycka till :)

Kramar

Linn sa...

Haha, du är la för rolig ;)
skissen blev ju sjuukt bra iaf ;D
Jag vill också se Madonna, bara för att det är hon, coolt :P

Elin Thor sa...

Får man fråga varför du pratade med Strängnäsjournalen? :P Jag bor själv i Strängnäs, så de vore roligt att veta =)

Josefin utan e.. sa...

Hehe du e så rolig.
Var i skåne förra veckan, grymt härlig asså. Jag älskar skånskan, haha sorry men de låter faktiskt lite kul. tror också att jag råkade prata lite skånska med mojje på diggiloo-turnén i skurup... haha, kanske borde flytta till skåne när ja bilr "gammal" . :)
jag längtar verkligen till fredag, kommer och ser dig i örebro då. ha det bäst! hörs antagligen :D kram

Martin sa...

Härligt att du har det roligt Måns! Verkar som att jag är den enda killen som kommenterar din blogg, konstigt. Jag måste tacka för ditt besök på Sollentuna musikklassers julkonsert i vintras, mycket uppskattat bland oss elever. Till något helt annat: Jag ser dig mer än gärna som ledare för allsång på skansen, kanske blir något av det? Lycka till i framtiden önskar jag!

Madeleine sa...

Ska du också se Madonna på söndag? Great, me too. Jag tror konserten kommer bli GRYM! :-)

Gyllenblue sa...

Haha du är alltid lika rolig xP
Gick det bra med tennisen?

Tror konserten kommer bli maffig. Jag själv ska inte gå för jag gillar inte Madonna direkt. Såg dessutom att jag jobbar till 23:30 den dagen...ush >_<

Jaja hoppas du får det kul i allafall!

Kramen

Stephanie

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !! Vet du, jag tycker du hade varit bra på att leda Allsång på Skansen (enligt Aftonbladets artikel).. Då hade jag börjat titta på det, jag brukar inte göra det nu för jag leker med kompisar istället.

Puss & Kram, Amanda

Anonym sa...

haha , klart du vinner :)

MaliN sa...

Lycka till på tennismatchen!Jag hejar på dig!;)
Snygg fantombild på Maria höhö,jag menar det.Ser dock lite roligt ut.
Jag förstår dig,sådär vitsig och flummig kan jag också vara ibland.
Nä va roligt att du ska se Madonna,vill också det ju.

Ses på fredag,yipee!Vilken tid kommer du hit,till örebro asså?:)

Puss o kram

J.Å sa...

Fågelbro! Vad tyckte du om banan?

M sa...

haha yepp, du är fan sjuuukt vitsig, men inte bara idag sörru, du är rätt skön för det mesta tycker jag det verkar som!
Keep up the good work!

Carro Pira sa...

Haha, du är så härlig, Måns! :)
Roligt med Madonna! Can I go with you? ;)

Kram!

Anonym sa...

Måns, kolla in resultatet angående vem som ska leda allsång på skansen, du är topp kandidat bland läsarna på aftonbladet. om du inte tror mig är länken här:
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,41481,00.html

Anonym sa...

hej måns du kan ta över anders lundin han kommer nästa år du är bäst i allsång på skansen
och anders lundin inte lasse berghagen han har ju varit
jag lovar att du ska va där
snälla om du är där ingen kan störa dig bara kosenterad vad du gör ine lasse du är bättre tycker jag
mvh
hanna erikson

julle sa...

du fick en fin bild av maria ;) hihi. Kram

Monalisa75 sa...

Sötnosen! du anar inte hur mycket jag önskar att jag var i Örebro idag... men men ska packa snart för GBG och Madonna....jag vill ju se dig live igen, men nästa fredag kommer jag inte att missa dig underbara... un beso mi alma

Anonym sa...

Asså jag tkr du borde komma till lund oftare:)<3Vilket handbollslag gillar du?:O<3