lördag 8 augusti 2009

Efterrättsbuffé..pust..

Det här är något av det sjukaste! Hittills har jag satt i mig:
En smultroncrème
Två cheesecakes
En crème brulée
Två kulor hallonsorbet
En kula hjortronsorbet
En espressotryffel
En pistageparfait

Samt en hel del choklad

Är det okej om jag skippar all form av dans ikväll?

Vi är i Sandviken och har idag både badat och spelat golf. Högbo GK
är en grym bana.

Nu ska jag försöka värma upp. Tråkigt bara att min mage är i
vägen när jag ska göra sit-ups...

Puss o kram skumbanan (har jag faktiskt inte ätit idag)

16 kommentarer:

Josefine sa...

Haha, det låter mycket smarrigt :D
Hoppas allt går bra i Sandviken, JAG VILL VARA DÄR :')

Unknown sa...

haha jag sitter och vräker i mig pizza och chips känns inte mycket bättre :( men iallafall lycka till! ;) kramar Julia <3

Josefin utan e sa...

Hihi men gud så gott det låter <3 Själv har man suttit ute på gatan med grannskapet och hhaft kräftskiva, dock äter jag inte skaldjur men det var mysigt i alla fall. ha det bra <3
kram

Anna sa...

Nån exploderar snart?? ^^

Alexandra. sa...

Jaadu Måns, det var mycket fika det där;) Nu tycker jag att du ska ut och springa några varv runt sjön eller nåt:P Eller inte;)

Jag saknar dig, hoppas att vi ses snart:)

Tiger sa...

Du såg lite stressad ut på nians tee, du missade det roligaste hålet!

Raghid sa...

du e bäst hur mkt du än väger olalala :)

jullle sa...

dansen gick ju grymt bra dock efterrättsbuffen tycker ja ;) haha. du är grym månsan. Kramar

Emma sa...

håller med, Julle! dansen gick ju iaf kanonbra! ;) du är bäst! :'D
puss & kram!

Gyllenblue sa...

Efterrättsbuffé lät intressant. Jag skulle aldrig kunna äta så mycket xD Nu blev jag sugen på cheesecake...mmm...^^

Ha det gött!
Kramen

Stephanie

Anonym sa...

man får vara onyttig ibland :)

Frida :) sa...

HAHAHA! Måns, jag älskar dig! :P

katrin sa...

Jag var i Sandviken förra året åt åt den där buffén, och herregud vad jag blev mätt....så himla smarrigt :)

M sa...

Gårdagen i Sandviken var BÄÄÄÄST! Du är Musiken i mig! Och du ser grym ut på och utanför scenen! PUSS!

Malinsmåns sa...

lite onyttig får man vara ibland ;p <3333

kramar Malin.<3

Anonym sa...

Det låter gott o mkt;) ibland får man ju vara lite onyttig, jag var väldigt onyttig i går :P Ha det bäst,bäst kramar <3