söndag 9 augusti 2009

Nu smäller det!!

Madonna på Ullevi.. Jojagtackarja!!

Kram

18 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul. puss o kram Julia :)

Josefin utan e sa...

Hoppas att du har det jätte kul nu! :D kramar

Josefine sa...

Åh vad kul! :D
Hoppas showen är grym !

elinajohansson sa...

Vad kul! Hoppas ni har kul! :D
Kram Elina

Julle sa...

Ha så roligt månsan :)

tina sa...

om jag hade varit där & sett dig skulle madonna inte varit någon speciell längre ;) <3 kram tina

M sa...

Hellre dig än Madonna! PUSS

Anonym sa...

hoppas du har de bra :)

Ewa sa...

Måns... den damen kan dansa...lr hur..?? Grym show !! med betoning på just "show".
Du e`ju inte så dum du heller förstås ;-)
Kram kram
Ewa

Julia sa...

håller med du är bäst! Puss ;)

MaliN sa...

Häftigt,hade jag också velat se.:)

kram

marre sa...

hoppas att konserten var fantastisk! :)

flickorna från götet sa...

varför kommer inte du och sjunger i göteborg något :(?
kram och puss ett par trogna mums mums fans <3!

Josefin utan e sa...

Kommer du att signera nåt på grönan efter sommarkrysset den 5 september?
kram

monchichi72 sa...

jaha,då är man hemma o reflekterar över helgen i göteborg då :)
det var roligt men var hon verkligen så bra som man trodde?
hmm..återkommer sen när du gör det :)

kram

Anonym sa...

Hej!

Det måste vara en upplevelse att få se Madonna :-) Om jag hade råd så skulle jag göra det också.

Hej!

Här kommer en mycket bra hemsida dalairama.com och handlar om horoskop men mycket mer på djupet och man lär känna sig själv mer :-) Det har jag gjort! :-) Den liget också mycket bra på googels sökmotor. Så sprid denna sida för det har jag gjort för den är så bra tyckeer jag :-)!!!

Ha en underbar tis :-)

monchichi72 sa...

det här var allafall madonnas bästa låt,i särklass!jag blev totalt förälskad i den

http://www.youtube.com/watch?v=5BZpnIxqkoQ

matilda sa...

var du på madonna :O:O:O var du där på lördagen eller asså på allvar var du på madonna i göteborg i ullevi :O:O:O ?