torsdag 8 oktober 2009

Mina damer och herrar...

St andrews old course!!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Road Hole, 17, Hur gick det?
/ Sweet

Anonym sa...

Lycka till med golfen Måns.

Vanessa sa...

Heej Måns <3

Jag hörde av min kompis att du var och spelade in en radioreklam för typ bröst canser fonden på hennes pappas jobb :)

Jag praoade där för inte alls länge sen så synd att jag inte var kvar då du kom haha ;)

haha Vi är lite smått sura för att han inte sa att du skulle komma :)

Milioner kramar Vani

Unknown sa...

Där har jag varit :D
Alla turister tog bilder på det sista hålet ;)
Du e säkert en av dem.

MaliN sa...

Nice :)

Amanda sa...

Nice bana, men är det inte typ sjukt dyrt där?

martina sa...

Ha det så bra i Holland! Vi ses den 2:a dec i Falun! Längtar GRYMT MYCKET!! Och än en gång, Tack för Malmö i somras!!!!!!!! <3

<3

monchichi72 sa...

hoppas du sitter på en riktig liten skotsk pub och inmundigar ett stort stop hallonsaft(?) ;) just nu
njut av tillvaron o hälsa att nångång ska jag också ta mig dit för det vill jag :)
jag e ju bara så rädd för dessa flygplan att dom ska dimpa ner med mig ombord...

dröm sött,golfa gött o massa goa kramar

Madelen sa...

Läser du dina kommentarer?

julle sa...

så roligt! har faktist prova på golf, grymt kul ! :D