onsdag 7 oktober 2009

Eller så kör jag på som vanligt..

Tyck till vettja!! :)

28 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!....Hoppas att det inte är för kort i nacken.Du ser så tunn ut då....Men som sagt ..snyggt är det..

stina j sa...

raka av hela skägget :)

Flisan sa...

Snyygt Måns :)

Gyllenblue sa...

Jag såg inte detta inlägget först så jag tänkte precis skriva på det förra "Eller så rakar du av det hela? xD"

Så...kör på som vanligt =P

hARABianka sa...

HANDSOME!!! :D
OMG, I love it!

Anonym sa...

Du ska absolut köra utan! Tror inte dina tonårsfans gillar skägg ;-)
Village People och Midsommarstång går bort helt.
Men lite stubb nån gång ibland är helt okej...
/CM

msib71 sa...

Du får fritt välja själv för du ser lika bra ut på alla uppläggen....

Kramar från ett stormigt och regnigt Finland

Stina sa...

Du kan ju inte hålla på å retas sådär me massa sängbilder till en början ;)

"Village people" hade funkat om de inte vart så kraftigt.. typ.. tunna ur de lite typ som du hade på footloose. De funkar på dig :) Svinsnyggt! Men man e ju van å se dig helrakad så de funkar absolut det med ^^

Snygging där! :D

Anonym sa...

Ha det som vanligt, fast du e ju fin hur du än ser ut. Gillade ditt skägg på sista Sommarkrysset, alltså det du hade under repetitionerna. Vet inte om du märkte oss med finska flaggan.

Kramar
Anna i Åbo

Anonym sa...

Måns! Vi tycker att du är jätteduktig - men - skäms du för din dialekt, eftersom du har övergett de skånska r:en? Mycket tråkigt tycker vi andra skåningar!

Anonym sa...

DET ÄR VIKTIGT ATT DU BEHÅLLER DIN SKÅNSKA DIALEKT....LÅT INTE NÅGON FÅ DIG TILL NÅGOT ANNAT!!!!!!!

Mariella sa...

Kör på som vanligt :)

Ulle sa...

hm, svårt val det där du... men jag tycker nog du ska köra på det vanliga ;)

Josefin utan e sa...

helt klart snyggast :) <3

monchichi72 sa...

du är fin som du är :)
kom på mig själv att sitta här o le för jag är glad att höra av dig igen
me saknat u ;)

puss på kinden

Mikaela sa...

du är snygg!

Linn sa...

Som vanligt är fint :) <3

ida sa...

du är så jävla snyggggg! haha!
ha såhär :)

Unknown sa...

snygga du ! (L)
//amand

Julia sa...

Som vanligt :) kram

Erika sa...

haha xD gör som du vill :D du kan ju ändra om de inte e bra ;)

elina sa...

riktigt snyggt, såhär ska det vara ;)

MaliN sa...

Du är snygg i det mesta tycker jag.Sånt skägg du har på första "skägg-bilden" har min pappa typ.(det är en komplemang)Jag tycker det inte såg så dumt ut måste jag säga.;)

Kramar /Malin

julle sa...

bort med skägget :D

Emelie sa...

Jag tycker att du är snygg jämt. Men du är absolut snyggast helt rakad!!! :DKraaaaam

Anonym sa...

Snyggis ;)

Cris sa...

Läckert!

Elin Zetterberg sa...

Om du tycker att man ska tycka till så gör jag det gärna. Du har en "pojkig" charm med otroligt maskulina drag. Du behöver inget skägg för att se bra ut, även om du alltid ser bra ut. Du är fin precis som du är. Kram Elin