onsdag 7 oktober 2009

Eller så provar jag den här ett tag?

Jag kallar den Midsommarstången...

5 kommentarer:

monchichi72 sa...

godmorgon söt
midsommarstången gör nog att många flickor drömmer om dig då :)

puss och kram,ha en underbar dag

strax ska jag bege mig ut i ösregnet o promenixa till jobbet..bläääk

Anonym sa...

Ja skit snyggt ! (Alltid lika snygg)
Harre bra Månsan :*
pussar o kramar från ditt största fan <3

Linn sa...

Nja midsommarstången va ingen hit heller enligt mig ;O

emmelisg@msn.com sa...

ha så som du hade idag på bingolotto! Du var jätte fin! Tack för att jag fick pussa dig, det kommer jag leva på ett bra tag! Jag är överlycklig!
jag var även på kungsmässan när du var där, jag pratade med dig på kungsbacka station, vet inte om du kommer ihåg men men! Välkommen tillbaka till Göteborg snarast! kram , ha det så fint! / emmeli

Unknown sa...

Bojkotta Village people iaf, please! jag hejjar på midsommarstången!