måndag 30 november 2009

Thaimassage...AJ!

Fick en helkroppsmassage på Sabai Sabai idag. När jag kom in fick jag
frågan om jag ville ha hård eller mjuk massage. Intet ont anandes
deklarerade jag att jag gärna tog hård och att massösen kunde ta i
ordentligt.

Det skulle jag aldrig ha gjort.

Inte för att det inte var skönt, det var grymt! Men herrejösses vad
hon tog i! Jag har så galet ont i kroppen nu att jag tvivlar på om
jag kommer kunna resa mig ur denna stol. Ska dessutom bära hem en
hämtpizza..hur ska det gå?

Klockan 16.00 imorrn har vi första gävle-föreställningen. Finns
viss risk att jag kommer vara invalid vid det laget. Snyft..

Men jag lovar att göra mitt bästa!

Kramar Måns

7 kommentarer:

monchichi72 sa...

så om man ser en som går som en anka på stan så är det du? :)

elin pelin sa...

men... du kan ju inte gå runt och ha ont. du får ligga en stund på spikmattan så bli det nog bra.

Anonym sa...

hade du frågat mig om det hade jag gett dig världens massage, men men du frågar ju aldrig eller så frågar du fel person eller nåt hahha...min massage hade gett dig vingar men andra ord så skulle du vilja ha mer...och be om att återkomma dagen där på, det är en blandning av tai och mai massage

MaliN sa...

Aj stackare,inte så jätteskönt när det blir för hård massage.
Jag skulle kunna ge dig en bättre massage,en lite mjukare sådan.Går på en liten massagekurs så.Det är bara att fråga.:)

Kramar

Madeleine sa...

ses ikväll ! :) <3
Kram Madde

Anonym sa...

Jag kommer klockan 4!

The show must go on :)
Bara några timmar kvar.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!

Jaja. Puss
/ Alicia, systemkamera blabla

Anonym sa...

ses klockan fyra sötnos! åhå kan inte vänta :D:D /julle