torsdag 26 november 2009

Om en halvtimme smäller det...

PREMIÄR!

Kram

7 kommentarer:

Alexandra sa...

Lycka till vännen! :-)

Anonym sa...

om jag sa att jag saknar dig
om jag sa att jag längtar efter dig
så skulle det vara en lögn!
för sanningen är att jag saknar dig super mycket och jag l'ngtarefter dig ännu mer.. te echo de menos besos
lycka till ikväll... önskar att jag var där...

frokenjohanna sa...

Om jag vore där *suck* men jag lever hälsosamt liv på hälsohem jag! missar hela turnén:-(

tror och vet att det blir kanon - bryt ett ben!

MaliN sa...

Lycka till!:)
Om exakt en vecka ska jag få se den,ska bli spännande.:)

Kramar

ulle sa...

Lycka till för bövelen! :D

Anonym sa...

Jeg så deg på "Beat for Beat" i Norge sist fredag, og likte det jeg hørte!! "Var ska vi sova i natt"-fremføringen din går på repeat på pc-en min.. Kom til Norge!!

julle sa...

lycka till i efterskott :):)
hoppas de gick kanon!