söndag 22 november 2009

Luleå

-3 grader. Friskt som ett baconfeber-vaccin.

Jag fryser.

Kräm

7 kommentarer:

Josefine sa...

Åh, ha det så kul !
Vi ses den 2a december! :D <3

MaliN sa...

Stackars dig.Men nu är vi inne i en kallare period.
Söt mössa btw.;)
Ses den 3:e i Örebro,jajämensan.Köpte biljetter igår.Visste inte om jag kunde gå då,skulle ev. till frankrike den veckan,men det blir inte så nu så.Ska bli grymt kul!:)

Varma kramar Malin.

Mariella sa...

Syns den 2:a dec :D

elinajohansson sa...

hahahah jag som trodde att begreppet "baconfeber" var lokalt xD

Carro Pira sa...

Vilken underbar bild! :)

hARABianka sa...

-3 degrees?
OMG, so cold!

Today in Warsaw we have 10 degrees :D

Gyllenblue sa...

Baconfeber??
Det var en sjukdom jag aldrig hört talas om... xD
På tal om vaccin så det nya svininfluensa vaccinet gör en allt annat en frisk. Jag själv fick 12 timmars influensan =/ Men hellre det än den riktiga...

Kram på dej och hoppas de första spelningarna går finfint!

//Stephanie