måndag 23 november 2009

Silas..

Inne på den andra repdagen i lule nu. Och den 12e koppen kaffe samt
den 38e (vet inte exakt) pepparkakan. Har ätit så många att jag
börjar anta en mörkbrun färgton samt hjärtform.

Oj vilket mormor-skämt!

Ungefär som att man får fyrkantiga ögon av att kolla på teve. Har
faktiskt inte sett någon med fyrkantiga ögon än. Det skulle vara
Wall-e då.

Ja hörrnini. Det här kommer nog bli fantastiskt när det är klart
men just nu e det en del krux. Blir minsann spännande!

Puss o kram

10 kommentarer:

Sebastian sa...

Det blir nog kanon då ni är klara. Överlever du den fruktansvärda norrlandskylan och isbjörnarna och eskimåerna med isyxor då?:P

Måns Zelmerlöw sa...

Haha! Ja isbjörnarna och eskimå-yxorna kan jag ta, kylan e det värre med! :)
får värma mig med några koppar kaffe till..

Måns

elin pelin sa...

det låter bra det, man bli snäll av pepparkakor så då får du väl många julklappar då! <3 puss

Alicia Kittilä sa...

Vi ses i Gävle du! :D:D

Alicia ( hoho systemkamera gänget if you remember)

MaliN sa...

Oj det blir mkt fikapauser antar jag då.;) Jag tror säkert det kommer bli kanonbra när ni är klara.Ska bli spännande å se den 3:e då jag kommer och tittar!:)
Har faktiskt inte heller sett nån,förutom Wall-e förståss,med fyrkantiga ögon.Det skulle vara nåt hihi.

Puss o kram

Smallville sa...

Wall-E gillar vi! ^^

Sebastian sa...

Haha, vad bra, du kan ju vara glad att det är runt 0 nu bara, det hade kunnat vara värre:)

Lycka till med repandet iaf, vi kanske ses i Ume!

Deniesé sa...

Hahah du kommer bli mega snäll under den här julshownens gång alltså ;) Inte för att inte redan är snäll, men du lär ju bli mega snäll! haha ^^

Annika Brandt sa...

haha :D " anta en mörkbrun färgton samt hjärtform" den var riktigt, riktigt bra Måns... kommer blir ett nytt uttryck, har inte hört någon tidigare använt det..., du får skriva copyright på den ;)

Du skriver såå.. mycket i din blogg, den är rolig att följa... men fy Måns... du får en annan en att känna sig skamsen, har själv inte skrivit i min blogg på nästan en vecka :(

Men hoppas att premiären i Lule går bra i morgon, eller jag är 100 % säker på att den gör det!! Men i alla fall, LYCKA TILL !!!

/ Annika

julle sa...

åh längtar så mkt tills de blir klart! kramisar :D