torsdag 5 november 2009

MTV EMA's

Mohito STHLM, namnet på studion.

Är det bara jag eller verkar publiken väääldigt loj? Jag menar, när Beyoncé klev upp och tog emot pris första gången lät de ungefär lika mycket som på Michaels begravning.

Annars sitter jag här i soffan. Iförd ett par happy socks och t-shirt. och några plagg till förstås..
Letar lägenhet för 8 pers i alperna över nyår. Känner ni någon som har, säg gärna till!!

Idag har jag äntligen dragit in internet i studion. Har känt mig som Chewbacca där inne utan nät men nu så! Ska visa lite fler bilder från studion snart.

Nu ska jag sussa.

Puss o kram

3 kommentarer:

Gyllenblue sa...

Kul och se att du är igång med bloggandet igen ^-^

På tal om Chewbacca...visste du att David Prowse, som spelar Darth Vader, fick välja mellan att spela Chewbacca eller Darth Vader? Konstigt att han tog den rollen som han gjorde...xD

Puss och kram, skumbanan =D

Stephanie

kika86 sa...

you are in the Alps? I hope that
having fun;p

<3

Gabriela sa...

Tja!
Känner inte till någon speciell stuga men känner till några riktig bra orter i Österrike (har varit där varje år sen jag var 7 månader, det du!). Innsbruck är en lagom stor stad, men om man ska åka skidor är det nog bättre att bo i byarna på platåerna, eller vad man ska kalla det. De ställen som jag skulle rekommendera är Axams, Götzens och Birgitz. Byarna ligger ca 10-15 minuter från Innsbruck och varje by har egna liftar, så det finns gott om backar att välja på. Dessa byar ligger även precis bredvid varandra. I Axams har det även varit OS tävlingar i.
Lycka till!
Kram Gabriela