måndag 13 juli 2009

Vi klarade oss!!!

Puh! :)

45 kommentarer:

Alexandra sa...

Woho! :D

Erika sa...

Åh vilken tur! ;) :D

Josefin sa...

härligt ;D

Linn sa...

Bra! haha, tillome jag skulle vara lite nervös i det lilla planet :S

Nämen ser man på, det är ju Hampuuuuus ;D är han med på turnén?

Pillan sa...

de vart en jäkla tur. :D

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !! Oj, vilket litet plan, vilket tur att det gick bra.
Jag är fortfarande jättejättejätteglad efter Skivarp. Har du ätit glassen ännu?? Lova att du berättar.

Puss & Kram, Amanda

Sara sa...

ÅH kul att det gick bra!
lättnad!, att vara på fast mark?

Madde sa...

hehe är du lite rädd för att flyga? Eller kanske är annorlunda när man flyger sådär små plan?!
Skönt att det gick bra iaf :) Kram

Gyllenblue sa...

Till och med jag skulle tycka att det vore obehagligt att åka med ett sånt litet plan...=P

Bra att det gick bra i allafall ^^

Kramen!

Stephanie

Anonym sa...

Ses ikväll nu på öland då :D
( Åh, vill också flyga... );)

Emma sa...

Vilken tur att det gick bra :)
Kram på dig<3

Caroline sa...

Första besöket här på din blogg faktiskt. Var helt ovetande om den tills igårkväll då min lillasyster sa att du bloggade dagligen. Blev helt paff att jag inte visste om det. Fast nu bloggar väl alla? ;p haha.
Tänkte bara säga att nu följer jag den i alla fall. Och det är inte många jag följer ; )
Kram Caroline

Malin Dahlin sa...

Min man undrar vart du köpt din vita skjorta du hade på dig under hope and glory på viktoriadagen.

julle sa...

håller med dig... PUH!! :)

Maria sa...

måns måns måns, du dödar mig :) nu får du all ta och släppa hope and glory i en slow version! puss! du var helt underbar på öland :)

Anonym sa...

Du vet exakt hur man ska beröra en publik. Du var fantastisk på Öland, främst hope and glory slow. Jag rös och grina, det var så otroligt vackert! Du berör mig med din talang!
L-M

Zusanna sa...

åhh, du är världens bästa. du var helt sjukt bra på öland. underbart.

Anonym sa...

tur att du kom fram säkert !!!
Madde

Anonym sa...

Hihi.... Tack för alla låtar :D
Cara Mia... hihi.
Den var ju jätte bra bra :P
Känner en som "heter" Cara Mia ( en hund ) så att jag låtsades att du sjunger om henne, låter lite kul tycker jag så att jag fick lite småskratt anfall ( positivt ) av det ^^

Kraam, ses kanske i Helsingborg nu ^^

Elin Eliason sa...

Lycka till imorron på sommarkrysset, vi ses på söndag.. Säger stort tack till dig redan nu... Tack till dig, producenterna samt hampus =) //Elin

Monalisa75 sa...

Sommarkrysset kommer och bli en riktig succé och jag längtar så efter ikväll... lycka till Månsan.. du kommer att charma hela Sverige....kram

monchichi72 sa...

skogsmulle is back in town :)

puss o kram

Matilda sa...

vi ses ikväll på sommarkrysset! pussar <3

Johanna sa...

Mååns! Ville bara titta in på din blogg och säga att du är fantastisk som programledare för Sommarkrysset ikväll! :)

Anonym sa...

Vad var det här att vara nervös över? Du sköter dig kanonbra som programledare! Hade velat se dig på PDOL nästa helg, men jag jobbar :(. //Madde i Skellefteå

Maria sa...

Tjena goding ;)
Ser nu på sommarkrysset, du passar väldigt bra som programledare..Du har sådan karisma och charm killen...
I morgon ses vi på Läcköslott för då ska jag dit och se och lyssna på dig ;)
Längst fram ska jag sitta och digga järnet..*L*
Hoppas vädret håller sig i kragen då vi haft busväder hela dagen..

Ewa sa...

Måns, Måns...du fantastiska pojke !! Du är superduktig som programledare !!! Vad du än ger dej in i så lyckas du till 101 %.. fasiken grabben... : U`re a star...a real superstar !!! Vill se mycke mycke mer av dig !!!
Kram vännen..
Ewa

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Igår tittade vi på sommarkrysset för första gången. Jag ville ju se dig såklart... =) Du är duktig och söt och du är väldigt väldigt söt tillhop med Marie.

Puss & Kram, Amanda

Celina sa...

Du var super duktig som programledare, längtar tills jag får se dig i tv rutan igen.

monalisa75 sa...

Oh Månsan ;) tack för en helt underbar sommarkryss...Du var otroligt bra och verkligen naturlig och proffsig....dina glittrande ögon och ditt leende får vem som helst att vända, men inte bara ditt yttre utan det du levererar....dags och skriva snart kanske? saknar dina ord..... vet att det är mycket du har för dig nu, men kanske bambusa annars så vi kan följa dig lite.. puss och kram charmtrollen;)

Linda sa...

Hej svejs!

Det är bara att hålla med alla andra...de e HELT enorm som programledare!!!! Tänk om du fick ta över "Allsång på Skansen", inget ont om Anders men du e så otroligt scharmig och glad jämt =) Du piggar upp både gamla som unga!!!!
När du sa att dina mamma sitter hemma och tittar kan jag ju bara tänka mig hur stålt hon e över sin son ;-)
Håller tummarna för att snart få se dig som programledare igen=)

Massor med kramar till dig från mig!!!!

monchichi72 sa...

tack för en underbar dag igår
hoppas dom där dentsen smakade bra,jag tycker allafall dom är goda :)

kram o söta drömmar

m sa...

Tycker du ska skriva mer här i bloggen, saknar de ju! Vet att du kanske har mycket att göra men en bild eller något varannan dag eller något hinner du kanske med? (a)
Ses i Helsingborg!!<3

Anonym sa...

hej
jag älskar dej
jag var och kolla på dej i går på löckö de var skitttttttt bra älskar dig pusss puss

Natalie sa...

Guud jag skulle vara jätte rädd i det där lilla planet. Men det var superbra att du klara det. Ha det så bra nu. Kram ditt största fan Natalie

kimberly sa...

AAAH, jag älskar dig mååns!
längtar tills sommarkrysset på lördag! <33

vanessa sa...

Frågestund på bloggen, FRÅGA PÅ NU! :D
Http://voodoovnik.blogg.se <3

Anonym sa...

alltså du e såååå bra :) <3 villken tur att ni klarade det :) ha de så bra puss o kram från LittleMando på MZW.Se <333

Juliaaa sa...

Nu var det länge sedan vi fick höra nått från dig!
tkr du slänga in ett inlägg ikväll :) haha
aja, hoppas du har det bra, puss:)

Monalisa75 sa...

Tack Gude Gud att ingen blev oskadd och att alla mer eller mindre klarade sig bra..Stackars den rädda älgen ;) skönt att han inte dog heller...

Du är så saknad och dina ord med...Långa resor antarjag att det blir,men en bok i handen eller schyst musik underhåller... du kan ju alltid logga in här och skriva lite puss på dig ;)

monchichi72 sa...

massa kramar till världens finaste månsilainen

love you most :)

elinajohansson sa...

Måste säga att du är både helt underbar och oslagbar. Kommer tyvärr inte till sommarkrysset på lördag, men såg dig i lördags, och du var ju helt grym! Vad hade du att vara nervös för, helt ärligt? Du klara ju fasiken ALLT du tar dig för! :D

Om du har tråkigt i turnébussen kan du ju alltid titta in här och skriva några rader. Det skulle uppskattas enormt. Dina ord är saknade...:)<3

Puss o kram
/elinajohansson, katrineholm

Frida sa...

Haha vet inte om du har sett den här, men det är så gulligt så jag storknar ^^

Mataffär, Göteborg

En flicka 9år är med sin mamma och pappa.

Flickan: Jag vill att Måns Zelmerlöw ska vara min pappa…
Mamman och Pappan (medan de fortsätter plocka saker i vagnen): Mmm…
Flickan: Jag vill att Måns Zelmerlöw ska vara min pappa!
Föräldrarna fortsätter plocka frukt och grönt utan att svara.

Alexandra. sa...

Det var tur! :D
Haha, men Måns, du måste lägga upp fler inlägg, längtar ju tills nästa kommer :P<3

Monalisa75 sa...

Go morgon charmtrollen ;)... saknar dig i massor skönheten...vi ses ikväll...