söndag 26 juli 2009

04.27. Turnéalbumet ligger äntligen uppe!

Jodå, nu har jag suttit i tre timmar och laddat upp bilder. En i
taget! Totalt 172 stycken. Och då har jag dessutom valt ut de 172
bästa av ca 1000 bilder.

Men som sagt, äntligen är alla härliga sommarturnébilder uppe.
Mycket nöje!

Nu tror jag det börjar bli dags att sussa. Eller hinner jag kanske med
ett avsnitt 24 samt en knäckis med skinka, port salut och en
tomatskiva? Känns som det va? :)

Ikväll har det varit liv ute på gatan må ni tro. Ett par stod och
bråkade i en timme och skrek som bara den. Bråket slutade med att
killen fick ta in på hotell. Han skrek iallafall det till tjejen. Jag
hoppas de blir sams imorrn. De verkade vara ett fint par tyckte jag.
Trots alla fula ord.

Undrar om det finns en Terminator-box?

Sov sött.

Kramar Måns Snark

16 kommentarer:

msib71 sa...

Gomorron Måns Snark!!!

Du sussar säkert gott ännu och det ska du unna dej. Du var som alltid riktigt bra igårkväll på sommarkrysset,men jag saknade dej som programledare hoppas du kommer i rutan snart igen då vi inte har nån chans att se dej i Finland i sommar =(. Nu ska jag kolla turnebilderna.

Kramar i solskenet/molnen Maria

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Wow så många bilder, nu har jag tittat på alla. Men jag hitta inga från Malmö, Båstad eller Skivarp, men det var bra i alla fall.

Puss & Kram, Amanda

Lina sa...

Haha, oj måns vad du är uppe länge :O
hoppas du har sovit bra :D <3

Linn sa...

Men måns :O du är nog världens snällaste som laddar upp så mycket bilder :D

Hoppas det gick bra för paret ;)

Alexandra sa...

Du var så bra igår Månsan. Tack för kramen även om du hade lite bråttom iväg. Sov ut nu för det är du värd.

Kram
/ Alex

Anonym sa...

hej Måns. Oj vad länge du är uppe men när vaknar du då? haha :) Fina bilder du har laddat upp :) Du var jätte bra i SomarKrysset men du borde vart programledare :( hoppas de blir sams gen :) kramar Julia

Erika sa...

Åh va fina bilder! :D
Va snällt å ladda upp dom! :)
Hoppas det ordnar sej för paret! =)

Du va grym igår föresten! :D

En kompis va ute och seglade förra vekcna och då såg hon en båt som hette Lill-Måns! Hahah gulligt! ^^

Anonym sa...

hej alla läsare!
Nu finns det en hemsida som ger dig gratis glasschekar. Du behöver bara bli medlem och samla poäng. Ha det bra :)
http://www.sommarglass.com/?r=5972

Gyllenblue sa...

Det måste vl finnas en Terminator box tycker jag =S Govenator is the shit! ^^

Ska kolla in dina bilder direkt efter detta.

Det är så roligt att se att efter du har varit borta och inte skrivit på ett tag så bara mass-bloggar du verkligen xD haha! Det får en att känna som man har missat jättemycket. Men jag klagar inte. Allt du skriver, när som helst är kul att läsa ^^

Ta hand om dig och låt det inte bli en vana att sitta uppe till 5 på morgonen=P

kramen!

Stephanie

Anonym sa...

Missade Sommarkrysset men såg Sara Löfgrens imitation av dig på Diggiloo i underbara Hällefors!!
Glöm inte att man ska sova minst 14 timmar om dygnet!!!!!/emelie

Monalisa75 sa...

Önskar att du fick den sömnen som du behövde och att när du vaknar känner dig pigg och full av energi;)... Behöver jag säga det? du var ju grym igår och snygg som attans...längtar tills vi ses snart...underbar du är! vilka fina bilder du la upp... det var inte dåligt att lägga upp så många hihi... puss och kram

MaliN sa...

Kul med turnébilder,ska checka in dem sen.
En nattmacka låter inte så dumt,inte iallafall den som du beskrev.;)
Har ingen aning om det finns en terminator-box..får kolla upp lite om det.

Hoppas du sov gott,kan tänka mig att du gjorde det.Kramar

metti sa...

Hoppas att du fått sova nåt. Vad jag blev glad, att du lagt upp så många fina foton från turnen.
kram metti

Anonym sa...

du är sjukt snygg och söt månsi! :D
älskar dej!

monchichi72 sa...

godnatt månsan
tack för en underbar lördag
har inte haft nån data för jag åkte till landet efter sommarkrysset
nu måste jag checka mig så inga fästingar ligger o gömmer sig nånstans,finns gott om dom i norrtälje,blääää

snark och kram o puss på nästippen :)

julle sa...

grymt söt bild måste ja säga månsan :D
ses i sandviken. längtar massor.