fredag 31 juli 2009

En grill! Och chokladkola!

Tack Lysekil!
Trots kuling, 12 grader och duggregn från alla håll stod över 3000
pers och höll igång under hela konserten. Tacktacktack för det!

Och som om inte det var nog så fick jag presenter efteråt.
Chokladkola (sjuuukt goda!), en nalle, presentkort på cervera och...
EN GRILL!!!

Jodå, nu ska här grillas i turnébussen!
Tack så hemskt mycket!

Efteråt åkte vi tillbaka till hotellet och åt havskräftor och
räkor på bryggan. Hampus hade fixat. Makalöst fint!

Ikväll sänds spelningen på Sofiero live på bambuser.
Förhoppningsvis med bättre ljud än igår. :)

Nu ska jag sova lite tror jag. Turnebuss-sängen lockar.

Kramar

11 kommentarer:

Malin sa...

Var o kollade på konserten i Lysekil igår. Du var fantastisk och gjorde att man helt glömde bort det hemska vädret! =)

Erika sa...

Åh va bra att du fick grillen nu :D

Unknown sa...

jag kolla på bambuser hela tiden igår fast väldigt dåligt ljud. Du var jätte bra kramar :) <33

elinajohansson sa...

Haha, så du fick äntligen grillen nu! Vi har försökt att ge den till dig sen allsången..xP

Jag vill också sova... Gick och la mig 06 imorse...Och mamma väckte mig halv tio..Ibland blir man lite smått irriterad alltså... (a)

Puss<33

Lill-Loppan sa...

Åhhhhh LIVE.. vad jag ska vinka... Vi tar snart tåget till Sofiero.

Puss & Kram, Amanda

Harmy och Carro sa...

Var det bara 12 grader? :S Märktes ju inte under konserten i alla fall :D

Tur att chokladkolan smakade :D Hoppas du delade med dig nu då ;)

julle sa...

äntligen fick du din försenade present :D men bättre sent än aldrig :)

Emma sa...

åh härligt att du fått grillen nu! och presentkortet! :D
såg det på bambusern, och det var riktigt kul! :) fast det är tusen gånger bättre att stå neranför scenen men, jag får hålla mig till 8 augusti :D
massor av kramar till dig MÅNS :D<3

Evelina sa...

Jag var där (såklart) och jag och min vän var målade som katter, stod nästan längst fram med en skylt som det stod " Måns vi älskar dig" på , och vi sjöng med som galningar, du är bäst Måns!

MaliN sa...

Finfina saker du fick.Generösa människor det finns eller hur?:)

Kramar

Magdalena sa...

Vad kul att presenterna blev uppskatade! :D Vi har, som Elina skrev, försökt ge dig dom sen Allsången... x) Så att få ge dom till dig i Lysekil var verkligen jätte skönt! :) x) hehe Och man fick ju verkligen tillbaka efter att ha gett dom... :) Att se dig så glad över presenterna gjorde det värt att ha släppat runt en stor grill runt hela Grönan... :P haha Och konserten var inte sämre den! ;) Tack! <3