lördag 25 juli 2009

Vart tog jag vägen?

Förlåt mig. Senast jag bloggade var det vänstertrafik. Jag har ingen
ursäkt. Kan kanske skylla på att jag har jobbat rätt mycket men det
är det väl ingen som tror på! :)

Nu sitter vi backstage på Sommarkrysset. Zain, Alvaro, anna, Linda och
jag. Vi är något sega efter en galen vecka. Söndag Lidköping
Onsdag Sunne
Torsdag Piteå
Fredag Kungälv
Lördag Sommarkrysset

Imorrn blir det pizza och jurassic park.
Köpte jurassic-boxen förra veckan. Bästa köpet på länge!

Hoppas ni mår bra.
Nu kommer regnet.

Puss o kram

18 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! jag är från Piteå. Hoppas du ser och svarar; vad tyckte du om våran lilla stad? :)

elinajohansson sa...

Kul att höra från dig igen! :D Lycka till på sommarkrysset ikväll! Skulle ha varit där, precis som förra veckan, men det funkade inte..Ska på Diggiloo imorn, och skulle inte hinna hem..:/ Hur som helst. Lycka till!! Vilken/vilka låtar kör du ikväll? (:

Bella sa...

Äsch, du är så snygg att du blir förlåten direkt ;D men blogga gärna mera! det är askul att läsa!:D och lyyyyyyyycka till ikväll, jag sitter fastbänkad framför tv:n! puss

Carro sa...

Hej Måns!
Du var helt grym i Piteå!! :D
Kan knappt vänta tills jag får se dig igen, det verkar som att det blir en till tur till stockholm den 14 augusti. Det är en bit, men vad gör man inte för att få se dig ;)
Ta hand om dig!
Kram Carro

Maria sa...

DU VAR JÄTTEBRA PÅ ÖLAND. PÅ VICTORIADAGEN.
Tyvärr blev småtjejerna jag stog med jämte scenen ledsna för att du inte kom fram och gav autograf.
De skrek på dej, du stog bara 10 meter ifrån.
Men du har väl lärt dej "stänga av" sånna skrik.
Hahaha...
Hoopas allt e bra annars.
Jobba inte ihjäl dej bara.
Kram Maria

Emma sa...

nämen hej söt! :D
jag vet att du har jobbat mycket så det var en bra ursäkt! Du har ju fullt upp hela tiden! Hoppas du hinner vila också! :)<3
Onsdags i Sunne var SUPER :D din härliga energi är oslagbar! ;)
men du var så himla duktig, som vanligt :D lycka till ikväll! :D ska sitta bänkad framför tv;n, det lovar jag (:

massa kramar till bästaste Måns <3

Maria sa...

Tack för en UNDERBAR spelning i LIDKÖPING i söndags...
Du höll ångan uppe trots att regnet öste ner, du var klart det bästa på kvällen...
Med din karisma, bra röst och musik fick du oss att bli varma...

Ibland har man bara mer i sitt liv, eller helt enkelt kanske inte prioriterar att blogga då man väl får ett tomrum...
Vi gillar dig alla endå ;)

m sa...

Äntligen!
Klart vi tror på att du jobba mycket! De vet vi att du gör och du är grymt bra på de du gör också!! Lycka till på sommarkrysset ikväll, sitter bänkad framför tvn redan och väntar!
Du är bäst glöm aldrig de.

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Åhhhhh vad jag har saknat dig..

Puss & Kram, Amanda

Anonym sa...

hej hej :D jag tycker att du är jättebra och jag kan alla dina låtar !! JAG ÄLSKAR DEj men kan inte du komma till klippan i skåne nån gång såkan du sjunga i stadsparken?? <3333333 kram :)

Anonym sa...

hej hej :D jag tycker att du är jättebra och jag kan alla dina låtar !! JAG ÄLSKAR DEj men kan inte du komma till klippan i skåne nån gång såkan du sjunga i stadsparken?? <3333333 kram :)

Pillan sa...

Jaja, de här vart ju typ humor på max nivå. Glodde i tv tidningen idag o funderade på om int du skulle vara med i nått program snart. O mamma satt o babblade om sommarkrysset o blabla. Pernilla tänkte mest att de vart fredag. Drf slutade min kväll med att jag satte på en film som jag sett minst 24 tusen gånger. O när den vart slut så zappade hon genom kanalerna o ser att sommarkrysset vart slut, o jag tyckte jag kännde igen folk där, men nej nej min sega morgon hjärna har hängit med hela dagen. Så jag sätter de på trean o fortsätter o glo. Sen vart de paus o så har DU vatt med i sommarkrysset o jag HAR vetat om de men de har aldrig slått mej att de vart just då jag satt o glodde på den där filmen jag sett 56 tusen gånger! Kul!!!

Föresten, jurassic park låter najs. Hade 3an en gång i tiden, har den fortfarande. Dock på VHS, så de går int o glotta på den nå mera, då Pillan har skruvat sönder hela videon när den ryckade LITE. Nu ryckar den mest, tror den e slängd till och med. Synd.

julia sa...

tack för i tordags, du är GRYM! :)
bästa starten pdol någonsin kunnat få, som sagt, grym är vad du är ;) haha
ha de bäst, pusss!

Alexandra. sa...

Härligt att ha dig tillbaka igen :) Lova att skriva så mycket du kan när du hinner =)
KramKram/Alexandra.

Gyllenblue sa...

Klart vi förstår att du har jobbat mycket! Du har verkligen fullt upp nu med turnén och sommarkryss och hela baletten. Förstår inte att du hinner med allt =P

Jag har också köpt Jurassic Park boxen! Den kommer på posten snart. Har älskad dom filmerna sen jag var liten så det kommer nog bli ett litet Jurassic-marathon när jag får tid över från jobbet ;)

Jag kommer till Lysekil på torsdag btw! =D Äntligen får man se dig på din sommarturné. Blev lite orolig att jag inte skulle vara ledig från jobbet men det fixade sig ^^ Ser fram emot detta så mycket =D

Ta hand om dig så ses vi snart!
Kramar

Stephanie

MaliN sa...

Åh,härligt att du skriver igen!Det är lugnt,du är förlåten..ja det är du.Förstår att du har haft fullt upp och inte har haft tid eller ork att skriva.Är bara glad att du är back again så att säga.
Åh,jurassic filmerna är så bra..vill också ha den boxen.En idé att skriva upp på önskelistan.:)

Puss o kram!

Sara sa...

hej måns!
kul att du bloggar igen!
Jag saknat dig jättemycket.
du är förlåten, vet att du jobbar mycket!
ta hand om dig!
KRAM

Nathalie sa...

Hej Måns!
Vilket ös de var i sunne när du spelade. Helt outstanding :)
Kom gärna tillbaka, många skulle uppskatta det :)