fredag 3 september 2010

Strömavbrott i Växjö

Precis när vi skulle gå på scen klockan 18 slocknade elen i hela gallerian. Moh blev mörkrädd och jag fick trösta honom.

En halvtimme senare kunde vi iaf gå på och inviga nya mhstore i Växjö. Publiken sjöng fantastiskt bra och moh var nöjd.

Nu sitter vi på öresundståget till Malmö och jag försöker febrilt få igång webbradion. Tyvärr så finns det noll mottagning så jag blir utan all form av fotboll och tårarna rinner. Snyft..

Jag får trösta mig med att lyssna på När vi gräver guld i USA och äta ostbågar.

Kram på er alla, kul att va igång igen!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du var helt fantastisk ikväll, lyckades få igång oss få men tappra fans i Växjö. Hoppas verkligen att du kommer till Växjö med julkonserten. Vore toppenkul. Hoppas du får igång din webbradio.

Anonym sa...

Great performances in Eskilstuna. Hope to see more and more and more, not only there.
Kisses

Anonym sa...

Cześć Måns!!!
On the next photo with smile,please :)
I'm so happy that you came back to us.

Sov gott. God natt <3
Kram från Polen

Martina sa...

Jag tycker det är riktigt kul att du är igång med bloggen igen! :D

kraam martina

Linda sa...

Tusen tack för idag! Var så kul att få träffa dig igen, nästan helt oplanerat.. det hade jag inte trott för en vecka sen! ;)
Men du är lika underbar och bra som alltid och jag hoppas vi ses snart igen! Pussar och kramar Linda!

Malin sa...

roligt att du är tillbaka här på bloggen ;) <3 ååh malmö , det är ju inte långt ifrån mig :(

MaliN sa...

Usch va läskigt att det blev strömavbrott.Stackars Moh..bra att du tröstade honom iaf.

Tycker också det är kul att du är igång igen,alltid roligt att läsa dina inlägg.:)
Stor kram från Malin.

Anonym sa...

Oj då, det verkade ju inte så bra. :( Och du blev utan fotboll, din stackare! :o Haha ;) Men ostbågar är gott :D ;)

Linda-Marie sa...

Du var helt fantastisk och jag kan fortfarande inte förstå att du faktiskt har läst uppsatsen jag skrev xD Men så glad är jag! Tack för att du alltid är lika glad, varm och tar dig tid :) Den bästa <333