fredag 10 september 2010

Loungen på Linate..

Sitter i loungen på Linate nu efter 3,5 timmes körning från vingården/studion. Tror ni jag var glad halv sju i morse när jag satte mig i bilen? :)

Ska bli rätt skönt att komma hem faktiskt, även om detta varit en grym vecka! Jag har lärt mig galet mycket italienska genom att behöva sjunga på samtliga italienska demos, ätit gott, knutit massa bra kontakter och badat mycket.
Ska se om jag ev kan lägga upp nån av de låtarna jag sjunger på italienska här..hihi..har ingen aning om vad texterna betyder men de känns väldigt ramazottiska!

Nu ska jag boarda.

Puss o kram

13 kommentarer:

Flisan sa...

Jag vill höra dig sjunga på italienska! Så lägg upp nått! :D

Härligt att höra att du haft det superbra i Italia! :)

Kramar

Flisan

Josefine sa...

Men ja, håller med Flisan! Släng upp nått vet ja! Hade varit superkul att höra ;D

Kul att du haft det så bra! :D
Kram på dig! / Josefine

Malin sa...

saknar dig månsan , hoppas du har det bra :) vill träffa dig snart<3 kram Malin.

MaliN sa...

Åh,stackare som fick gå upp så tidigt.I know,det är inte kul alls..speciellt när man inte är en morgonmänniska.Låter som du har haft en toppen vecka,tänk vilken erfarenhet det är.Klart du ska lägga upp en låt.Don't be shy!;)

Puss o kram

Martina sa...

JAAA! Jag vill höra ! :D

Kul å höra att du haft det bra! :)

kraam /Martina

Maritza sa...

Vore ju superkul om du kunde slänga upp en låt :) haha

Så bra att du har haft det bra där borta. :) Låter najs!
Vi ses!

Kram Maritza

Anonym sa...

Du är väldigt välkommen hem igen! :D Men är glad att du har haft en fantastisk vecka!
Skulle vara kul att höra dig sjunga något på Italienska, haha ;)
Och nej, jag är inte helt säker på om du var värst glad halv sju i morse ;) Faktiskt ;D
Kramar <3

Nathalie sa...

Hräligt att du har haft det bra! de kan man ju nästan förstå :3

Håller med alla andra! vill höra dig sjunga :D släng på något på bloggen så blir vi alla jätte glada ^^

Kramar <3

Celina sa...

Vad roligt att höra en låt på italienska:D Snälla lägg upp någon

Michele sa...

Jag har längtat efter den stunden väldigt länge :-) Måns som sjunger på italienska... underbart! Lycka till med allt!!!!!

metti sa...

Kan det vara så att du ska sjunga på italienska på din nya skiva..eller? Hoppas det!

Mariella sa...

Håller med dom som har kommenterat innan. Vill också höra dig sjunga på italienska :D

Kram <3

Gyllenblue sa...

"Ramazottiska" haha bäst idag xD
Lägg upp någon av låtarna nu så man får höra. Blir säkert jättebra även fast man inte förstår vad dom betyder ^^