tisdag 7 september 2010

Italienare och deras "torta"

Nu ska jag inte vara sån..men jag måste.. Jag äter förbaskat gott här. Bl.a. den godaste spenaten i mannaminne ikväll. Och fantastisk fisk. Och grym pasta. Och grym stek..

Men till dessert har vi VARJE lunch och kväll fått denna "torta", som avnjutes bäst i (!) en kopp kaffe.

Men jag ska inte klaga. Det är nog for the best. Man måste ju inte äta. Men hur italienarna kan hålla sig så pass slanka, det går mig helt förbi (heter det så?).

6-0 mot san marino...jojomen!! Men Mellberg kommer vara saknad mot Moldavien! Höhö..

Kanske även lite mot Holland..

Sov gott alla!

Puss o kram

5 kommentarer:

MaliN sa...

Haha säger ju det..de äter ju så mkt i det landet.Man vill ju vara schysst och smaka på allt(speciellt också när det finns så mkt gott).Räkna med att gå upp några kilon dom här dagarna.;)
Wow,heja San marino!

Puss o kram

MaliN sa...

Ojdå..menade ju Sweden såklart.:P

metti sa...

hur du får ner den i en kopp kaffe fattar jag inte..hihi.

Flisan sa...

Haha, men Måns.. rund är oxå en form! ;) Så du kan va lugn om du känner att du är lite ur-form efter resan? Höhö..där fick man till det.. ^^

Go Sverige, go Zlatan! :D

Kram / Flisan

Maritza sa...

Åh vad god den såg ut :D Hoppas du har det najs, vilket jag tror :) haha

Kram!