tisdag 9 februari 2010

Vackert med vinter ibland..

11 kommentarer:

Unknown sa...

Nu längtar man till sommaren! har du tänkt att komma ner till skåne någon dag? :D

Flisan sa...

Herregud, någon behöver frosta av cykeln... xD

monchichi72 sa...

hmmm...jag hoppas du inte har för avsikt att använda den där än på ett tag allafall :)

Jossan sa...

haha x) ett mycket bra cykelställ ^^

lindaah sa...

ojoj,haha,aa mkt vackert:)

jenhas95 sa...

Jag har också hittart en massa inisade saker
Bland annat:
http://jenhas95.filosoferar.se/P2566851

Jag kommer att välkomna sommaren HEEEELT utan problem :P

Josefine sa...

HAHAHA :')
Nog fattar man väl ändå när man ser denna bild att jag älskar sommaren! ;)
SES SNAART!

Julia sa...

jag är nog den ändå som inte längtar till sommaren, jag tycker vinter är SÅ mysigt :D hehe

Anonym sa...

DU ÄR SÅ ROLIG HAHAHA jag gillar dig.. väldigt lite hahahaha sug kuk

Olle Matarsinson sa...

jag heter också MÅNS MEN JAG ÄR EN FISK SÅ VI ÄR INTE SÅ LIKA! Nu är jag sad för hugo var dym mot mig :(

judit sa...

haha det där ser ut som min cykel :p