söndag 7 februari 2010

Nu blir det fredagsmys..på en söndag!

Tack för alla jättefina grattis-hälsningar! Ni är så snälla.

Vi hade verkligen jättekul igår, dolph och christine är grymma att
jobba med och det kändes som att vi hade rätt bra koll och
kompletterade varandra.
Hoppas det kändes tryggt hemma i soffan också.

Efter att ha firat hela natten med Salem och Ola så gick flyget vid
lunchtid idag. Flyget var chartrat av Melodifestivalen så det var bara
folk man kände ombord. Den goda stämningen resulterade i en charter-
applåd efter varje mening i säkerhetsgenomgången. Oj vad jag
skrattade!

Nu blir det spiderman och chips.

Nästa lördag ska det bli ännu bättre, i promise!

Puss o kram

22 kommentarer:

Alexandra sa...

Du var magisk!

Puss
/ Alex

monchichi72 sa...

its a kind of magic...
så sjöng ju queen o så känns det alltid att se dig :)
du var bäst igår,bara så du vet
det blir så bra,så bra att få se dig varje lördag nu framöver,jag är inte ledsen jag lovar ;)
undrar om det var vinet eller du som steg i huvet?hmmm,båda kanske :)

puss o en jättekram tillbaks

Elin o Rob sa...

schysst outfit =) Söndagsmys är aldrig fel... Alltid härligt när man får ha nära och kära runt omkring sig... speciellt på resor runt omkring... Ha en toppenvecka och keep up the good work.... =)
//Elin o Rob.... Ps. I sommar blir cirkeln sluten, om du och hampus får möjlighet så hoppas vi att ni kanske dyker upp.... detaljer kommer senare.. =)

Anonym sa...

Mans, once again my congratulations , you were fantastic ( you look great with this pink cowboy-hat :) ).
Will you sing somethins next Saturday? It will be nice to see this of course. I can't wait for next final- I am going to watch it.
PS: You have great track-suit but slippers are the best. Could you tell me where have you them?:)
Haha this dress fits you:))

Big Kisses from Wiola

memoriesfade sa...

HAHA fantastiskt söta tofflor!! Faller mig verkligen i smaken. Själv sitter jag här med ett par väl invanda fårskinnstofflor och fleeceoverall och söndagsmyser.
Kram

my sa...

DU VAR GRYM, as always <3

Tobias sa...

Tråkigt att du inte längre pratar skånska.

PPajor sa...

OMG, so adorable in those clothes *.*
Come to my house, I will take care of you - I have chips and Spiderman too

Ok, be serious:
You were great yesterday :)
And you deserve for relax.
Don't drink a lot off coffe, please - you should find time for more sleeping I think ;)
Primise you'll take care of yourself, ok?
I want to see you some day (lol, my dream never come true...but who cares xD)

Ok, good night then!
Love you :*

MaliN sa...

Absoult,det kändes hur tryggt som helst.Ni var som sagt grymt duktiga alla tre!:)
Coolt att du såg spiderman,såg också lite på den(zappade mellan den och en annan film)även fast jag har den hemma.:P
Åh va gott med chips,give me.

Puss o kram

ps.snygg outfit.;)ds

Anonym sa...

Haha, grymt mysigt med fredagsmys på en söndag. Jag ska nog ha det idag istället. ;)
Härligt att höra att det är bra stämning i Mello-teamet.
Skulle gärna vara där, Haha!

Fredrik sa...

Var har din fina dialekt tagit vägen?

Flisan sa...

Ditt twitter-skämt var klockrent! Jag garvade, haha. Du fick verkligen till den! ;-) Du var helt fantastisk, kan knappt vänta tills nästa lördag! Keep up the good work! :-D

pillan sa...

härliga fotskydd du har ;D

strålande jobb i lördagens melo!

/Pillan.

Mariella sa...

Du är en så himla bra programledare Måns! Vi syns nästa vecka i Sandviken :)

Kunde inte hålla mig för skratt när du hade på dig den rosa cowboy hatten, haha.

Kram Mariella

Josefine sa...

Det gick ju hur bra som helst! :D
Och eftersom nästa lördag ska bli ännu bättre, så kan jag inte låta bli att komma på genrepet. (Okej, jag skulle ha åkt dit ändå, haha)

Skön bild! Ses snart <3

Julle sa...

du var fantastisk månsan!
och på fredag ses vi i sandviken :)
längtar sjukt mycket. saknar dig!

Nettan sa...

"Nästa lördag ska det bli ännu bättre"?! Du var ju så bra i lördags!!!

Det är sjukt vad talangfull du är. Måste berätta en rolig grej jag slängde ur mig när du dök upp i en diskussion när vi såg Let´s dance häromveckan. "Måns vann ju det här! Han har ta mig tusan vunnit allt han ställt upp i!" sa jag. Sedan funderade jag en stund och lade till "Eller, han vann ju inte Idol.. och har inte vunnit Melodifestivalen heller...Hm...". Haha - då fick vi skoj i tv-soffan! Det är bara så att du I MIN VÄRLD vunnit ALLT! Hihi. Och du är ju med överallt och presterar så jäkla bra. :)

Kram på dig!

Jossan sa...

du är så söt!
kul att höra allt ni vart med om.
längtar redan till lördag!

Sofia Fritzon sa...

Det var underbart i lördags, det var det. Du passade riktigt bra i den rosa hatten! ;)

Kunde dock inte låta bli att tänka på Buzz Lightyear från Toy Story varje gång jag hörde Dolf! ;)Det gav en del skratt kan jag säga att tänka sig honom där bredvid dig och Christine. haha.

Den där säkerhetsgenomgången låter väldigt underhållande! Typisk min humor, hade inte kunnat låta bli att skratta.

Du var toppen! Lycka till igen nästa vecka.
Keep up the good work!

Många goa kramar!
/Sofia F. :)

Anonym sa...

Haha stackars flygpersonal xD Puss på dig<3
//Staden bredvid xD

Rebecca D & Maria S sa...

ÅÅÅH SÖTNOS, DU HAR TOFFLORNA VI GAV DIG! :D

Kommer aldrig glömma det, efter Footloose i Göteborg :)

Tack för alla finen Måns <3

PS. Se artikeln från 2006 :)
http://sydsvenskan.se/lund/article144105/Jattetjut-nar-idolerna-kom-till-sportlovskul.html DS.

Puss & kram
/ Rebecca D & Maria S

Anonym sa...

Ha, ha jag har en likadan fantastisk fin fredagsmysdress - ska vi åka på husvagnssemester? ;-) Men jag måste ju skaffa likadana coola tofflor...