lördag 20 februari 2010

Göteborg nu köööör vi!


Ombytta o klara, nu köööööör vi!

Kramar

17 kommentarer:

Sofia sa...

Go for it! :)
Det kommer gå bra. :)

Lycka till!
Stiliga kläder!

Många kramar!

Zelmerbröderna sa...

Zelmerbröderna är samlade, kvällen till ära! (Flisan&Alex)

Haha, det ser ju ut som ditt brölloppsfotot!

Alex hälsar! Jag med!

Peace out zelmerfather! (ta det inte personligt!)

judit sa...

det gick jätte bra ju, ni är så roliga :) kram

Anonym sa...

Great job Mans!!!!!
Haha i didn't know that you speak japanese:)

Julle sa...

Vad fina ni är :)
Du var grym!

Anonym sa...

Måste bara säga att du är sjukt "goo" som person, var nämligen i Göteborg på genrepet :)
Du är långt ifrån andra artister, alltså inte så jävla ego och självisk utan bjuder på dig själv, något andra artister verkligen borde ta efter :D
Du verkligen ägde hela stället i Göteborg som programledare, toppen!!

Nicklas Degraw sa...

Tja! vad är det för kavaj du har på dig? skulle göra vad som hels för att få tag på den till balen och skolavslutnigen i sommar.
maila mig gärna! nicklasde@hotmail.com

Mariella sa...

Reklamen var ju hur bra som helst Måns, HAHA XD

Kram Mariella

Peaches sa...

Söööötis det gick ju jättebra i går =D Reklamfilmen var så himla kul, tipptopp!!

Här snöar det annars. Jag tror vi kommer ha snö tills midsommar, hur låter det :D

Jossan sa...

du var så sjukt bra! :D <3

Matilda sa...

Vem är det som designat kläderna du haft i programmet? Det har varit så sjukt snyggt varenda lördag!
Kram//Matilda

metti sa...

Ni är så jättefina och superduktiga, du och christine. Två karameller som förgyller lördagskvällen!

Lilja sa...

MÅNS! Din Skjorta/Kavaj och Fluga var Otroligt snyggt! fortsätt o klä dig bra!!! Ger Melodifestivalen en mening att titta på! OCH

Snälla lägg upp en bra bil på din outfit från Del täv 3! Måste visa mina Bloggläsare hur en Man ska klä sig!

Lilja frå Lund

Månaliza75 sa...

Håller med de andra om dina kläder... vilken läcker pudding du är.. kan man säga så till en kille ? hur som helst du är så manlig nami nami.... hur har din måndag varit... själv har jag kän mig frusen... det är ju så kallat på jobbet... no good... miss u

monchichi72 sa...

du var så himla fin i lördags månsan,fortsätt i den stilen :)
me miss u

kram o sov sött

Lill-Loppan sa...

Hej Måns !!

Vet du Måns, nu har jag sportlov och på fredag ska jag se dig på melodifestivalen. Men jag har inget att göra på mitt sportlov, för nästan alla mina kompisar är på fritids. Dom får göra en massa roliga saker, utom jag, jag tycker det är jättetråkigt. Jag vill också göra nått roligt och mamma säger till mig, att man vill man nått så måste man fråga. Jag undrar om du vill fika eller äta lunch med mig nån dag? för det skulle vara en riktigt rolig sak.

Puss & Kram, Amanda

Veronique sa...

Just nu tävlar jag bort en ABTRONIC X2 i min blogg! Var med och tävla du med :)