lördag 13 februari 2010

Måns knyter skorna åt "the king" innan repet / s

30 kommentarer:

tårt elin sa...

vad snäll du är. puss

Jossan sa...

haha, men bör det inte vara tvärtom? ^^

samilla sa...

hehe,Lycka till ikvell måns,du såg så lugn och proffsig ut förra veckan!
KRAMAARRRRRR<3333

elinajohansson sa...

Lycka till ikväll Måns! <3
Och att flugan är tillbaka gillar vi! ;)
Pussssss<3

memoriesfade sa...

STORT lycka till ikväll Måns!!
Kram

Linda sa...

Lycka till i kväll Måns!

Jag har satt programmet på inspelning för jag jobbar....så jag kan titta på programmet om och om igen i morgon i stället...;-)

Kramar

Julle sa...

hörde utav emma att det vatt signering igår ändå? dumma vakten ljög isf. åh, jag är otroligt ledsen att jag ej fick träffa dig :( får väl försöka ta mig ner till globen då. saknar dig!

Josefin utan e sa...

haha ni är så sjukt roliga!
jag tycker att ni klarar er fint utan dolph. haha måns du är bäst!<3

Månaliza75 sa...

Du vara grym Månsan och vilken look du hade ikväll.... är helt förtrollad av dig... puss och kram

Anonym sa...

Congratulations Mans, You were fantastic, And this sng.. it was like magic

elinajohansson sa...

Du var grym ikväll Måns! Inte fan behöver du/ni någon Dolph, inte! ;D<3

Pussss<3

Carro sa...

Va du var duktig ikväll!
Blev sjukt imponerad av dig :)
Du är bäst bäst bäst! :D
Saknar dig!
Kram!

Sanna sa...

Hej Måns! Bra jobbat ikväll.. du & Christine är riktiga proffs! :)
Skönt att inte snobben Dolph va med!
Och vilken snygg frisyr du hade
(INTE en Mr.Bean frilla längre) hihi ;)
Jaa heeela du var skitsnygg ikväll.. en mycket fräsch Måns!

Du och Marie är helt klart sveriges snyggaste par! ;)

Kramar <3

Peaches sa...

GLAD VÄNDAG MÅNSELI =D
http://www.youtube.com/watch?v=98FIVcmMHjU

Anonym sa...

Hej Mans <333
In the Valentine's Day I wish you lot of love and happiness days in your life.

Jag älskar dig <3

Xx Olusia

Ewa sa...

...ännu en dag på jobbet.... Superproffsigt va ordet !!!
Största jublet från publiken kom dock när du, Måns, klev in på scenen o sjöng med Glada Hudik. Du är saknad i den rollen vännen, det förstår du väl nu !!?? Vi vill se dej sjunga, vi vill se dej dansa..., saknar detta så jäkla mycke !!
Kram å good luck next week här i Lilla London.

Martina sa...

jao det gick ju inte direkt som jag hade hoppats på, eller INTE ALLS förresten... så jäkla surt att det skulle hända! Och just på lördagen! Jag hade ju biljett och allt & jag hade längtat SÅ MYCKET efter att få gå på genrepet och så händer det där...
Men tack för den söta hälsningen iallafall, det piggade upp ! :)
Hoppas vi ses snart!!

/Martina

Linda sa...

Hej snygging!

Ville bara säga att du var såååå fin i håret i lördags!!!!!=))) Du e alltid fin.....men den frissan var ett STORT PLUS!!!!!!

Många kramar på alla Hjärtans dag;-)

Kramar från Linda

monchichi72 sa...

godnatt månsan
det är alltid sån glädje att se dig vare sig på tv eller live,om du visste vad jag tycker om det :)

JAG VILL HA BILJETTER TILL FINALEN!!skitkärring som lurade oss på dom!!!ursäkta uttrycket men det e vad hon e!
nej,blocket är inte alltid bra faktiskt :(
men jag ska nog fixa till det att vi kan gå ändå!sådetså
men jag är i stort behov av en måns tröstkram just nu...

love u/s

Anonym sa...

Hej Måns!
VAD SNÄLL DU var som knöt skorna! Du var jätte duktig och Christine med.
Lycka till på lördag!

Hälsningar
Maria

Annie sa...

Hej Måns!
Jag tycker du gör prougramledarjobbet SUPERBRA!
Du är ju klart bäst på att sjunga men det här gör du lika bra.
Ha det bäst! ;)

//Annie H.

Josefine sa...

Tack för att du tog dig tid att träffa oss i lördags, det betydde mycket! Trist bara att Martina inte kunde följa :(
Och du var väldigt bra, ni var väldigt bra!

Kram / Josefine

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Heyyyy, i saw that you were here in Poland in 2009 October and you even have't write about this! Pourqoui?

Mariella sa...

Tack för i lördags Måns!
Du är verkligen en underbar person <3

Bilden blev hur bra som helst. Du fick verkligen till poserna på kortena, haha.

Kram Mariella

PPajor sa...

Wrrrr.... wiola is right :/
Why didn't you write anything?
I know party is important, but fans are important too.
I don't think about meeting with fans (ok, maybe a little).
This isn't a big thing for you, but for us it is.
I'm disappointed.

Anonym sa...

Hej Måns. En fråga som kräver ett svar. Du verkade tagen efter sitt framträdande med Glada Hudik teatern. Stämmer det??? Bra bra bäst. Kramar från Hälsingland.

Oluusia sa...

I believe that the Wiola is right.
Pity that they don't write because You could meet with your fans from Poland. We are constantly waiting for it to meet up with you. We love you <333

Kisses from Poland
/Olusia

Anonym sa...

Jag tycker om dig, Måns :)

PPajor sa...

Today is my birthday.
Hope dreams come true and I wish I'll could meet you one day.

Kramar,
Patrycja