tisdag 2 november 2010

MZW Christmas song



Ett litet smakprov ifrån julskivan.

16 kommentarer:

Len W sa...

Hälsningar från Hollywood, LA, CA USA! Verkligen fantastisk röst du har för den här. Det går fullkomligt.

Anonym sa...

Vad fint! Kommer det att vara lite mer pop låtar på din julskiva också? Något som är lite mer Månsigt? Fast du är fantastisk i alla versioner!!! <3

Anonym sa...

I Love!

j4nette sa...

ooj, Måns, du e underbar!!

Celina sa...

Underbar låt:D

MaliN sa...

Ååh va fiint!Jag rös..så mysig!:') Den här sjöng du väl på Julkonserten inte sant?Jag är säker på att denna skiva kommer spelas flitigt i jul hemma hos mig.:)

Stor kram från mig!

Kasia sa...

Absolutely adore it!
It's great to see (and hear) you try with different kinds of music. That's what a r-e-a-l artist should do! <3

Mariella sa...

Kommer bli en GRYM julskiva Måns! ;)

Björn sa...

Fantastiskt! Härligt jazzig och skön mys-stämning...

malin sa...

jag älskar! du har så vacker röst! <3:)

Martina sa...

åh vad fiiiiiiiiint! ♥
Hoppas på att få höra den i Falun! :)
ses då!

/Martina, Maritza, Mariella & Josefine

Anonym sa...

Åh, Vad underbart!!!! <3 Så himla fint!!
Mitt härta hoppade nästan ut av lycka!!! 15 November, HERE WE COME!!! Åh, vad jag längtar!!!!! <3<3<3
PUSS!

Anonym sa...

Kalas Måns! Måste köpas.. I love!
Kram
Mia

Amanda sa...

Det här kommer bli fantastiskt bra Måns! :)
kram <3

Gyllenblue sa...

Det kommer inte spela någon roll om det blir en vinter med regn och slask, det kommer bara vara att sätta på din skiva så kommer allt det vara glömt ^^
Ser fram emot att få höra resten av låtarna men redan nu låter det kalas!

Kramen
-Stephanie-

Anonym sa...

Hej,
När släpper du din julskiva?
/Maria W