måndag 1 november 2010

Mitt nya liv börjar idag!

Nu var det ju ett tag sen jag skrev här. Har varit bortrest med familjen och inte haft något internet. Sorry för det.

Igår kom jag hem och käkade ett sista McDonalds-meal. Idag var det nämligen dags!

Kollationering för Romeo & Julia. Som jag längtat!! Ett uppsluppet gäng samlades i morse på Göta Lejon för en första genomläsning och genomgång. Gott folk, detta kommer bli så förbaskat bra!! Vilket gäng!!

I eftermiddags var det så dags för det första dansrepet med Benke och Jenny (från bounce) som koreograferar föreställningen. Jag hade nog tänkt att Romeo skulle dansa rätt lite men tji fick jag.. Efter fem minuters uppvärmning var jag HELT slut!
När jag sen skulle prova på dansen märkte jag rätt snabbt att det var LÄNGESEN jag tog ny koreografi.
Men vilka grejer de har satt ihop!

Som en del i mitt nya liv gick jag sen till gymet och tränade med Alex som är lite av en träningsexpert. Efteråt kunde jag inte gå. Bör även tillägga att jag inte gymmat sen Mello 2009! Träningsvärk imorrn - I think so!

Nu sitter jag i studion och jobbar lite med Sandra. Magen har blivit en kycklingfilé med sallad rikare och jag känner mig nyttigare än på länge. Sådetså!

Ska försöka få med lite bilder från repen framöver.

Förresten, min faster hävdar att jag särskriver i bloggen. Jag VÄGRAR tro på detta men är det någon av er som hittar ett gammalt inlägg där jag särskrivit så är jag er evigt tacksam..och ledsen förstås!

Puss o kram

14 kommentarer:

Josefine sa...

Skooj! :D
Ser fram emot att få se R&J sen alltså! (:

Maritza sa...

HAHAH! :)
Ska bli grymt kul att få se R&J sen, :D
Ses snart!

Anonym sa...

Hva er din facebook profil, Måns? Det er så mange der, finner ikke den ekte.. Elsker stemmen din:)

Malin sa...

trevligt :) roligt du skriver igen , hoppas du har haft det bra & skönt på semestern :)
ser framemot R&J <3;)

Martina sa...

hahah du är väl för go! :)
Ser fram emot R&J! :D

kraam

metti sa...

Alltid kul med blogginlägg från dej..även om man får vänta läääänge ibland:) Du behöver inte vara särskilt ledsen för om du har särskrivit eller ej:)..jag bryr mej mera om de roliga saker du berättar om.

Anonym sa...

Hi, Mans!
It's nice to see you again at your blogg:)I am sick, so i hope to see more new posts these days. I can't wait for new CD. Can we suppose it in Poland too? We miss you here.
Have a nice day,
Wiola from Poland.

PS: Gym is fine, but only when train regularly and the things, that you like to do. I know what i say:)

MaliN sa...

Det är lugnt,du behöver inte vara ledsen att du inte har skrivit på ett tag.När det blir så vet man,iallafall jag,att du kommer tillbaka med ett inlägg(oftast ett långt).;) Du är förlåten!
Ååh va spännande det ska bli att se R&J!Ser så sjukt mkt fram emot det.Kommer och tittar den 7:e januari,så det kan du skriva upp.:) Vill också dansa,och det med Bounce som är grymma!
När kommer julskivan??Längtar också tills den kommer.
Puss o kram /Malin

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=m8rtww1NDp4&feature=player_embedded

it's incredible! i have to had your CD. that's what i am waiting for!

Kisses!

Kasia sa...

Hi there!

Too bad I actually can't understand what you write but as I don't give up that easily, I use translators and manage to get the point of what you're saying... Ah well.
I guess you're busy with the musical and everything but it's always better to enjoy the things you love than keep being bored and constantly do nothing. I've heard you study economics, don't you? So do I. Do you like it? Maybe one day we'll have a chance to meet, sharing the same kind of job haha. If not, then I'll visit Sweden one day anyway :-) Maybe even sooner than I think as I don't live that far.
Keep fingers crossed for you and for everything you're doing. Hope you're having a great day :-)
Lots of support and hugs from Poland.
Puss,
Kasia

PS. I don't think you need to exercise on gym more- you look way too good!

Mariella sa...

Vad roligt att du har lagt upp ett nytt blogginlägg :)

R&J får man inte missa alltså!! :D <3

Kraam Mariella

Anonym sa...

Är inte salladrikare ett ord? ;)
You're awesome

Celina sa...

roligt!

Ser fram emot Romeo och Julia:D
Vill också dansa:D

Mjp sa...

Måns!

Särskrivning är vanligt. Det jag kan tycka känns roligare vore om du kunde uppdatera din blogg lite oftare!

Ha en trevlig helg!
Kram Jonas



www.plunteman.com