onsdag 31 mars 2010

SEAT-dagen

Som ni kanske har hört talas om har jag fått designa SEAT Ibiza MZW Edition vilket såklart är hur kul som helst. Den kommer börja säljas någon gång i april och häromdagen gjorde vi lite inspelningar och fotografering för releasen.

Då fick jag också se bilen för första gången. MYCKET spännande. Och så fin den var!


Killen framför kameran ligger inte och sover...han fotar...även om det ser rätt konstigt ut!
Visst e den fin? (Bilarna kommer såklart inte vara stripade med texten ovan)

Reklamkampanjen går under namnet "Car-a-Mia". hahahahahöhöhöhohoho.
Jag gillar't!

Vi spelade även in radioreklam.


Nu måste jag springa iväg på middagen.

Kram Kram

31 kommentarer:

Josefine sa...

HAHA! Fyndigt där med "Car-a.." haha

Ha det så trevligt på middagen!

Alexandra sa...

Om jag hade körkort skulle jag tänka mig ha en sån bil :)

monchichi72 sa...

det skulle va skitkul att åka efter dig i sverige i en bil som är hypad med den texten..höhö

månsi-ladies skulle vi väl få heta eller har du nåt roligare namn? ;)

Anonym sa...

Beautiful photos <3
This car is The Best. I love it!
I want the car "Car-a-Mia" haha

Enjoy your meal!
Xxx Olusia

metti sa...

Car-a-Mia..det måste tagit ett tag innan dom på reklamkampanjen kom på det:))) skojsigt iallafall!
Gillar den översta bilden..det ser verkligen ut som om killen har svimmat eller nåt. Det gjorde han säkert när han såg din finfina bil!
Önskar dej en glad påsk!
Villhaensåndärrödmånsbil!!!

Nettan sa...

Hm... Nästan så man trodde att du tagit fel på datum: det är ju inte 1 april idag! ;)

Mariella sa...

Grymt snygg bil! :)

Martina sa...

HAHAHAH "car-a-mia" X) Dagens! hahah
men riktigt snygg bil!
ses i sääääääälen! ;D
kraaam

PPajor sa...

Oh, nice to hear some news direct from you!
I like when we know much more from you than from press.
And I liked Volvo since I saw this Seat ;)
Hope I will have it someday.

Natti, Månsi :*

Julle sa...

car-a-mia, du är för händig månsan:)

Unknown sa...

Car-a-Mia, super =D
Jag skulle mkt gärna köra i en såndä bil! ;o)

MaliN sa...

Wow,den e verkligen skitsnygg!
Nej va synd att inte bilarna kommer vara stripade..tänk det hade varit ändå lite coolt om man hade sett flera "Car-a-Mia"-stripadebilar på vägarna i Sverige.:)

Puss o kram /Malin

Linnsan sa...

Om jag hade haft råd hade jag lätt köpt den bilen! O jag hade gärna velat ha den stripade ;)

Josefine sa...

TACK, TACK, TACK för igår!
Det var hur kul som helst!
Fick lite sommarminnen fast det snöade, haha :')
Håll utkik bland mailen får se om det går att skicka!
Kram på dig <3

Anonym sa...

Instämmer! Du var klockren i Sälen! Jag sjöng med i varje låt och stampade med fötterna. Synd att det blåste och snöade men solen tittade ju fram sen. Puss och kram från tjejen med den *blåa* mössan.
Kram Maria

Anonym sa...

!!! nu blir min lillasyster Sara på 8 år överlycklig. jag hade ingen aning om att du hade en blogg...! hälsningar från Sara :)
/Ivory

Anonym sa...

HAPPY EASTER MÅNS!!!!

Kisses from Poland
Xx Olusia

PPajor sa...

Happy Easter to you :))

Anonym sa...

Woww!! its very coool!!! :DDDDDDD
I'm your fan:D


from Japan

Anonym sa...

Hej Måns!
Nu börjar kommentarerna springa iväg och det var en hel vecka sedan du skrev här i bloggen. Vi saknar dig jätte mycket när du inte skriver!! Så skriv mer! Men samtidigt förstår jag att man inte hinner, då dagarna säkert är helt fulltecknade med massa saker som skall göras.
Kram och Skaffa dig en bra dag!!
Maria

Anonym sa...

Kramar från Sara! <3
xoxo

Gyllenblue sa...

God afton Måns Zimmer Zelmerlöw =)

Det var ett tag sen man hörde ifrån dig. Verkar som du har haft det kul och händelserikt på sistone med Sälen och allt. Och bilen du har designat är ju hur fyndig som helst, "Car-a-Mia". Haha!
Ska tipsa pappa om den! Vi har funderat på att uppgradera våran bil så varför inte köpa en Car-a-Mia ;D

Har äntligen fått din hjärtepin hitskickad också. Hur fin som helst ^.^

Här i Los Angeles är det fint väder och varmt och skolan går bara bra. Har snart gått hela 1a terminen. Var på inspelningen av "2 and a half men" igår ;) Det var en upplevelse!

Ta hand om dig! Ska försöka skicka över lite sol och värme till Sverige =P

Kramar <3
Stephanie

Anonym sa...

Måns du kanske får kyssa en tjej som liknar Marie lite i sina drag och kropp hahha.. enda skillnaden är ett hon e inte lika lång som Marie men annars... alltså jag fattar inte mig på musikal kyssar .. vadå stänger man av och inte känner nåt eller

MariaExpressen sa...

Hej Måns. Vi er to Maria Haukaas Storeng fans så må bare si at deres duett er fabelaktig;) wow! den nye sommer-hit'en;)

Anonym sa...

Hej Måns :)

I've heard you recorded a song with Maria Haukaas Storeng 'Precious to me' beautiful song <3

I'm waiting for your new blog :)

Xx Olusia

Anonym sa...

Du sätter oss väl verkligen på halster, dina kära fans. Vi längtar efter att höra ifrån dig, eftersom vi skriver kommentarer här hela tiden.

Ha det så bra och skriv snart!

Massor av kramar
Mia

Anonym sa...

Hej!
Nu skriver jag igen. Härom dagen hörde jag *Hope and Glory* i en re-mix. Det var det bästa jag har hört på riktigt länge. Undrar om den ligger på You Tube. Vet du vilken jag menar? Eller är det någon annan som vet var man kan få tag på den.

Kram och massor av soliga hälsningar
Mia

monchichi72 sa...

var håller min månsan hus?
du är så saknad...

massor med vårkramisar från mig till dig

metti sa...

Här kommer den nya videon med måns och maria...så vackert! Ja så vacker kääärlek..en blir ju helt tårögd. Men måns, du måste ju skriva om det här! Ja du kan väl skriva om nåt här..hallå har du helt glömt din blogg..det får du inte göra. Blir alltid så glad av dej och den här videon blir jag helt lycklig av! Jag skulle bli ännu lyckligare om du skrev nåt hääääär:) Nu har jag tjatat färdigt:))
Måns video:
http://www.emi.no/artister/mariahaukaasstoreng/precioustome.html

Ewa sa...

Oj oj oj har precis sett "Precious"-videon med Måns o Maria... My god ... en sån M A N det har blivit... o vilken bra låt !

Maria sa...

Ofta du uppdaterar märker jag ;)