tisdag 4 maj 2010

En liten hälsning..

19 kommentarer:

Alexandra sa...

Åh var det här förgyllde min dag mitt i allt plugg. Saknar dig grabben! :)

Kram från Alex

Anonym sa...

Jaaa!!!! Gud vad glad jag blir!!!!
Jag har inte varit så här glad på länge!!!! Grymt kul att få höra något från dig igen! <3

Anonym sa...

Jippe!Har saknat dig.

Emma sa...

låter jättebra Måns! :D
kramar

Anonym sa...

Föressten ... Ja, skivan kommer bli strålande! ;D

Isabelle Törsleff sa...

Det var på tiden. Trodde att du hade glömt bort bloggen... Skönt att du är tilbaks! Nu hoppas vi på uppdatering lite oftare! :) http://isabellesfotografier.blogg.se/2010/may/hope-and-glory-mans-zelmerlow.html#comment

Gyllenblue sa...

Kul att höra ifrån dig igen =)
Låter som du har något riktigt bra på gång med introt där. Ser verkligen fram emot att får höra lite ny musik från dig ^.^

Lycka till med komponerandet!

25 grader varma kramar från LA ;D
-Stephanie-

tårt elin sa...

jag tyckte det lät bra. man blev glad av det.

Pernilla sa...

Hah. Har inte varit inne på din sida på århundraden. Men nu kändes det som om jag vart tvungen. Se där. Jag börjar tro att jag är synsk på allvar!

Introt lät ju väldigt.. o Månsigt men visst. Helt okej. Lite Flinta över det haha!

Linda sa...

Hej där!

Trevlig att höra av dig igen...;-) Låter som att det kan bli en bra låt...=/
Måste ju höra vad du tycker om tjejerna som tävlar om att bli Julia....???? Jag vet vilken jag tycker....vilken tycker du? Får du rösta på dom?
Oj oj vad frågvis jag e...men jag bryr ju mig om dig...=))))

Kramar i massor och hoppas på nytt inlägg snart och inte lika lång väntan som till detta...=/<3

Anonym sa...

Hello Måns!
Nice to see you on your blog :)
I don't understand what you said
I have to start learning swedish hehe but I see that you are happy :) If you are happy I'm so happy too

Much kisses from Poland
Xx Olusia

Unknown sa...

Yay ! =) Äntligen, about time ! Sen fick man ju se en liten snutt av dej i INFÖR ESC också, ljuuuuvlit!
;o*

Nathalie Malic sa...

Men åh! ja som trodde du hade "glömt" oss här XD hahaha! grymt o höra något ifrån dig igen killen! we miss u.. Det är tom så att de har bildats en grupp på facebook som heter "Alla vi som saknar Empe" här är lenken: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=115625751803571 haha
grymt! nya skivan blir säker superduper bra, kram på dig <3

Anonym sa...

Så sexig du är :)

martina sa...

Nämen, det var ju roligt att höra från dig!! :D

din min när du diggar till introt, HAHAHAH xD

Saknar dig, hoppas vi ses snart!
/martina

Malin sa...

ååh va jag har saknat dig grabben! =) <3
det hade säkert blivit en bra hit!:D<3
kom till skåne snart , lille skånepaug =) <3
puss&kram , denna videon gjorde mig glad igen :)<3
jag har så satans ont i magen så mår inte så bra :(<3

MaliN sa...

Haha härlig,glad och sprallig låt,precis som du är..passar ju perfekt.:)
Kramar!

judit sa...

åh jag bor i uppsala! Synd att du inte kom och hälsa på mig ;)
Kram

Julle sa...

Det låter toppen Månsan! :D