onsdag 31 mars 2010

Reunion-dag

Kära kära vänner!
Ligger i soffan efter en lång dag i radiohusets studio 4. Det blev en kär reunion med hela sommarturnégänget. Var lite orolig för att låtarna och danserna från i somras inte skulle sitta kvar men det gjorde de verkligen! Imorgon bär det av till Sälen med gänget. På fredag en mega-show i tandådalen med go after-ski-touch. Det ni! Är ni i närheten så kom,kom,kom!
Moh är laddad till tusen!

Ikväll ska jag iväg på en annan reunion, nämligen middag med melodifestivalens innehållsgrupp. Kommer också bli hur mysigt som helst.

Puss o kram månsi



Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

Mariella sa...

Wohoo!!
Ses i Sälen :D

Kram Mariella

Josefine sa...

Ser fram emot Sälen! :D
Ses där! :D

Martina sa...

kommer bli GRYMT!! :D
see you!

Maritza sa...

Låter ju grymt Måns :D
Ses i Sälen ! :)

Kram Maritza

monchichi72 sa...

men du...börjar bli lite nervös för sommaren,ska man få se dig en enda gång?hittar ju inget om dig nånstans
vad är det för sommar isåfall...:(

massa kramar

Anonym sa...

Hej Måns!

Have a nice rest =)
I want to be on your concert but I can't because I'm from Poland :(
All the time your Polish fans are waiting for your concert here in Poland

I love you Måns!
Xx Olusia

Unknown sa...

Ååååh =D Betyder detta att du kommer ut på tour i sommar också? Låter ju super! Finlandsbesök också? Pretty Please? ;o*

MaliN sa...

Åh va roligt,vill också dit ju.Blev inte så tyvärr + att jag är megaförkyld och har varit sjuk nu typ hela veckan.:( Men ni får ha det så kul iaf,good luck!;)
Kramar /Malin.

Anonym sa...

Hej Måns!
Jag såg dig i Sälen. Jag hade blå-turkos mössa och du frågade alla i publiken om dem hade sett dig i Melodifesitvalen och jag skrek så högt jag kunde och du kommenterade att hon med blåa mössan såg mig. Kul! Super bra show! Jag dansade och stammpade med fötterna så slasket sprutade runt fötterna. Kram och puss!
//Maria

Anonym sa...

Måste säga att det var en toppenföreställnin i Tandådalen och tappert att sitta så länge och signera.