fredag 12 juni 2009

Sista timmen som ungdom...

Snyft...hoppas ni kommer tycka jag är okej även som vuxen 23-åring.

Vi har precis gigat klart och hela ernst & youngs personalstyrka sjöng
jag må han leva och jag började nästan böla och jag skrek sönder
mig på giget och vi missade introt på rewind och sjöng var ska vi
sova inatt och annas byxa sprack och överlag var det ett helt
underbart gig!

Om 30 minuter är det dags.

Hoppas ni vet att ni é de bästa fans man kan ha.

Kramar och pussar eder 22-åring måns zelmerlöw

29 kommentarer:

Madalena. sa...

Jag tror minsann att du kommer att trivas som 23-åring Måns.

Madalena. sa...

Grattis i förskott btw!

marre sa...

Hoppas du vet att du é den bästa idol man kan ha.
Vi älskar dig Måns.

Två minuter Måns, sen så! Hahaha!
Grattis i förskott ;)

Pillan sa...

GRATTIS!!!!!!! :D
Vi gillar dej så om du skulle fylla 203 på torsdag! Du e alltid bäst Måns! :D

Cecilia sa...

Grattis världens snyggaste Måns Zelmerlöw!!!! :'),
fyra minuter försenat men men (aa) ,
ÄLSKAR DIG !<3

MaliN sa...

GRATTIS MÅNS!!WHOOHOOO!:)

Klart jag kommer tycka om dig som 23-åring,ingen tvekan om det!

Pussar & kramar /Malin.

Alexandra sa...

Stort grattis världens finaste kille! :D Hoppas du får en toppen dag med tårta och presenter.

Massor med pussar och kramar
/ Alex

julle sa...

NUDU, NU ÄR DE DIN DAG MÅNSAN. GRATTIS!! :D

Rebecka sa...

GRATTIS MÅNS! Och alla andra som fyller år idag! Bla Mary-kate och Ashley Olsen som också fyller 23 idag! En riktig "stjärndag" asså!

Anonym sa...

åldern är bara en siffra...

Magdalena sa...

Grattis på födelsedagen, från en annan som som oxå fyller år IDAG!!!

Kram
Magdalena

Gyllenblue sa...

Klart att vi kommer tycka om dig fast än du fyllt 23. Det blir ingen skillnad ^^

Ett STORT grattis till den bästa Måns på denna jord =D Hoppas du får en finfin födelsedag med fina presenter och kul med familjen!

Ta hand om dig!
Stora kramen

Stephanie

Anonym sa...

Kanonbra spelning, inte illa att få sån fart på ett gäng revisorer och skattekonsulter!! Stort grattis på födelsedagen

jenna sa...

GRATTIIIS nu är du stor, haha :)

Bella sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS MÅNS! :D Hipp hipp hurra nu är du 23! ;D höhö! och du är fortfarande världens bästa artist, kan jag lova! JAG ÄLSKAR DIG! höhö hej? xD haha! nämen, skit i åldern och ät lite tårta så ska du se att allt blir bra! (: vi syns i london i vår! ciao snyggo! <3

Melina sa...

Grattis Måns :D

Emma sa...

klart vi tycker om dig lika mycket nu Måns! :) skulle du fyllt 50 så skulle jag i alla fall gilla dig lika mycket! :D
STORT grattis till dig1 :), och jag hoppas du får en superbra födelsedag även fast vädret inte är på topp :(
massa pussar från Emma

tårt elin sa...

ett stort grattis till dig. man blir aldrig gammal, man är ung på sitt eget sätt. pusselepuss tårt elin pelin

Anonym sa...

<3 ETT STORT GRATTIS MÅNS!!! <3 :p

Martina sa...

Grattis Måns :) <3

kika86 sa...

Best wishes for your birthday Mans..

I hope that this year will be good for you:-))

Good luck for the future


love K.K.

ulle sa...

Hoppas DU vet att du är den bästa som finns! Och kommer alltid vara det, om du så skulle bli 100 år gammal ;) Massa grattis på födelsedagen!

Harmony sa...

Hur mycket GRATTIS SOM HELST! Jag tror minnsann att ditt år som 23 kommer bli ännu bättre än det förra, så du behöver inte oroa dig.
Du är bäst även om du så vore 95 :)

puss och grattis igen!

Emelie N sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas du får en underbar födelsedag!
Mvh Emelie

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen :) du kommer vara lika bra även om du blir 23 :D

WiolaP sa...

Happy Brithday to you!Hapyy Birthday to you!Happy Birthday Dear Mans, Happy Birthday to you:*
All the best in ths special day, a lot of success , delicious birthday cake and lot of gifts.
Hope to see you soon in Poland:)
Kisses, Puss, Buziaczki
WiolaP:)

Louice sa...

Hej! nej då, du e fortfarande lika söt som ett smultron fast du e 23:):) Grattis,Grattis söta Måns, I love you! många tusentals kramar Louice

Unknown sa...

grattis söta mums mums!!!!! :O)

jag har försökt ringa in till rixfm och grattat dig men jag har inte kommit fram!

en en gång GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

du är fortfarande lika söt som alltid och ingen kan vara sötare.

I love you more than anyone. <33333

miljontals kramar Zahra

Unknown sa...

Du ser inte det minsta äldre ut :) <3