tisdag 23 juni 2009

Pigg som en ost.

13 kommentarer:

Maria sa...

å...om du ändå hade kommit till diggiloo på öland i sommar igen..hade ju varit toppen... för när inte linda e med nu så blir de inte lika bra...kan du inte fylla hennes plats..?
hehe...

Alexandra sa...

Pigg som en ost ja.. gör det nått om jag börjar använda det utrycket? xD

marre sa...

hahahahahahahha pigg som en ost!
du är for go du hjärtat.

Danniiiz sa...

ojojoj vad du har bloggat! eller så är det bara jag som är så gudomligt trög.. jag tror på det senare alternativet. ;) vi har varit utan dator och internetuppkoppling i typ 3 veckor nu, jag håller seriöst på att få dåndamp snart här! Vi ska väl få den nya snart men delarna är inte ihopplockade än........ suck ^^
ikväll ska jag kolla på dej i tv :D
kram!

Sara sa...

hej måns!
ha det så kul ikväll på allsången ,lycka till.
jag och säkert flera ska titta!
kram

Linn sa...

älska lilltummen! xD

Sara sa...

HEJ MÅNS!
Du bara bäst i allsången ikväll, så kul! tack.
jag så glad!!!
längtar tills jag ska se dig i malmö, nästa fredag!
du fixade ove-törnqvist-medleys, du övat in texterna bra,
vila nu, el festa!

Anonym sa...

Du är bara bäst, en riktig naturbegåvning. Lika bra, vad du än tar dej för!

Anonym sa...

You are simply the best, better than all the rest! Säger bara GO Måns GO!

elinajohansson sa...

Köping! Haha! xD Älskar den där tummen-upp-varianten! xD

Och pigg som en ost? Hihi, du verkar vara mat-inspirerad! xP

julle sa...

du är söte :D

kika86 sa...

haha your pound :D

emeliejosefine sa...

DU MÅns, säg mig, hur kan man vara glad som en ost? XD Haha, annat har man ju hört men, en ost? :P