fredag 5 juni 2009

Mitt liv som X2000.

Vi tog tåget från Stockholm klockan 16.10. Ankom göteborg 19.30. Nu
sitter vi här igen. 20.42. Tågvärden kände igen oss när vi klev
på.

"Ni igen?"
"Ja, Moh glömde plektrumet i Stockholm"

Höhö.

Mölndal var underbart! Flera tusen människor och varenda en lovade
att komma till kungälv när sommarturnén kommer dit! ;)
Tyvärr var jag tvungen att sticka nästan direkt efter gig då jag var
tvungen att hinna med tåget. Förlåt alla ni som hade hoppats på en
autograf och en kram. Om jag får komma tillbaka till mölndal lovar
jag att krama och skriva till varenda kotte!

Förlåt också att jag inte kunde bambusa från repet igår. Hade ju
lovat men min bambuser-mobil låg kvar i studion och jag hann inte åka
och hämta den innan rep. Ska bli mycket bättre på att bambusa, i
promise!

Jag åker baklänges.

Nu ska moh och jag prata livet, ödet och gitarrer. Det ni!

Framme i Stockholm vid 24. Iväg till falun 10 imorrn bitti. Två
spelningar i falun på kvällen. Bla rix fm.. Det blir grymt kul!!!

Sverige-Danmark. Mitt tips: 2-1 (zlatan avgör på övertid.)

Robin söderling är bäst! Oj vad svensk tennis behöver detta! Är
så fruktansvärt glad för hans och svensk tennis skull!

Ska ni titta på nationaldagsfirandet imorrn och undrar om ni ska titta
på svt eller fyran?

Mitt stalltips: SVT! :)

Heja sverige!

Kramar måns

13 kommentarer:

Alexandra sa...

Du har fullt upp du. Stressa inte för mycket nu. Ej bra för magen :P

Ser fram emot mer bambusande! :D

Kram
/ Alex

Erika sa...

Åh, ja vill verkligen kolla imorrn, på SVT såklart, eftersom Marie är med ;).
Men vi ska bort så dä blir nog inte så =( Menmen, kanske går i repris ;P
Uusch och neej inte bakänges igeen! ;(
Hoppas ni har det bra iaf med allt prat om livet! :D<3

Anonym sa...

Hej Måns!
Jag, min man och våra två små tjejer Jouline 5 och Engeli 4 var och tittade på dig ikväll. Du var sååååååååååååå bra och vi älskar cara mia. Vi spelar den i bilen varje dag och vi klappar alltid i händerna i takt till musiken på slutet! Engeli var också en av de lyckliga som fick en kram av dig ikväll plus en autograf. TACK!...hon var dock lite ledsen över att du inte följde med oss hem och sov över :)
Vi gillar dig allihopa. Ha en skön resa hem!

Linn sa...

AAHH jag älskar minitummen!! Den måste vi så göra nångång tillsammans ;)

Ser fram emot bambusandet framöver! Det är sjukt bra! :D

PöSS! :D

metti sa...

Verkligen roligt när du bambusar, så gör det snart:)
kram metti

MaliN sa...

Det gör inget att du inte har bambusat än,I forgive you.Det kommer ju så småningom.Kom gärna till Örebro innan den 7/8.:)
Håller med dig om Robin Söderling,vi håller tummarna för honom eller hur?
Och såklart håller vi tumamrna för sverige i fotbollen.

Kramar /Malin.

Julle sa...

åå måns. jag är så besviken :(
skulle varit i falun idag.
hade bla ingen skjuts och då blev de en tennismatch.
sjukt ledsen. men inte långt kvar till 23. puss!

Ewa sa...

Måns, du ska vara hiskligt stolt över din flickvän....! hon e`jätteduktig som programledare !!! Charmig å bara sååå söt !!
Hälsa å beröm henne jättemycke` !
Kram
Ewa xx

Gyllenblue sa...

Förstår inte alls varför du rekommenderade SVT...=P

Igår blev det övningskörning så jag hann inte titta förbi i Mölndal, tyvärr. Men kul att du kommer till Kungälv i sommar! Kommer bli ännu roligare att se dig framföra lite fler låtar ;)

Ha det gött och sov så gott!

Kramar

Stephanie

samilla sa...

du har ju fullt upp iaf,önskar jag kunde träff dig!<3
GO SWEDEN,GO SWEDEN! (jag som e "finne" HAHA)
kramar!!

Caroline från Lomma sa...

Måns.. i augusti ska jag upp till stockholm över helgen. Har aldrig varit i huvudstaden förut. Så min fråga till dig lyder.. Vad ska jag inte missa att se?

Anonym sa...

Fan,det där tåget åkte jag med också...Hur kunde jag missa dig????/Kram MAYA

Loyzan sa...

Du ägde stort när när du var i mölndal! I Love you, det var kul att sjönga med dig! :):) du sjönger underbart;) pusspuss Loyzan