söndag 10 oktober 2010

På hemmaplan.

Nu är Moh, jag och Sofie på väg till Malmö arena där vi ska göra en välgörenhets-konsert med en organisation som heter Star for life.

På flyget ner läste jag Mats Olssons krönika i Expressen och förundrades åter igen över hur bra killen skriver. En vacker dag ska jag också lära mig att formulera mig!

Igårkväll var jag konferencier och artist på en awards-grej på Nalen i Sthlm. 29 priser skulle delas ut. Jag körde någon slags sms-röstning med publiken där de fick rösta på vilken slutlåt jag och bandet skulle köra. Följande förslag kom in:

Black Jack - Sista dansen
Europe - Final Countdown
Markoolio - Sommar och sol
Perikles - Var ska vi sova inatt
Okänd artist - Marie är för snygg för dig

:)

Det blev en väldigt lyckad kväll iaf.

Nu ska vi soundchecka.

Kramar

8 kommentarer:

Ewa sa...

Blev det den sista låten bland förslagen,....;-) ?

Kram på dej :)

Martina sa...

hahah x)
härligt att kvällen blev lyckad iaf ;)

Sussie sa...

Tack för en härlig och lyckad kväll =) Bättre konferencier hade dom inte kunnat hitta ;)
Mvh Susanne Forsberg - Vinnare av Bästa säljare priset business OVERALL

katinka sa...

så på UNICEF -humorkveld 2010 iNorge. Vad jag elskar låten din =) satt sig rett i minnen och hjartet. Puss från norge :)

KatinkaHellan

Tess (hon med frank tatueringen) sa...

Tack för igår!! sjukt kul!! man fick ju de bästa av priser.. då dom gjorde en helt ny kategori till mig!! :) FRANK AWARD!! <3

MaliN sa...

Va bra att kvällen blev lyckad iaf.Vilken låt blev det?:)

Lycka till med Star for life!
Kramar

Rebecka sa...

Tack Måns för igår (söndag). Du är helt fantastisk! Fick tårar i ögonen när jag hörde att du ställde upp gratis! Och att du ville ha med dig hela kören i framtiden! Jag ställer mer än gärna upp!

Malin sa...

skulle viljat vara där , saknar dig månsan! :) <3 du är bäst & finast!
kram Malin:)